Την ώρα που τα περισσότερα sites ασχολούνται με την τιμή της μετοχής του Twitter, κάτι το οποίο δεν ενδιαφέρει τους αναγνώστες και συμφωνώ με την άποψη της Νίκης, εμείς πάμε να δούμε πώς οι κρυμμένες πληροφορίες πίσω από κάθε tweet βοηθούν τους διαφημιστές, ώστε να στοχεύσουν κατάλληλα και να προωθήσουν τα διαφημιστικά μηνύματα τους.
Ένα tweet μπορεί να πει περισσότερα απ’ότι φαντάζεσαι σε ένα διαφημιστή. Πληροφορίες όπως η ώρα την οποία οι περισσότεροι χρήστες βρίσκονται online και tweet-άρουν ή η ημερομηνία δημιουργίας των λογαριασμών των χρηστών ή η τοποθεσία τους, καθώς και άλλες πολύ χρήσιμες πληροφορίες αν πέσουν στα κατάλληλα χέρια, επιτρέπουν στους διαφημιστές να εντοπίσου το κοινό το οποίο ψάχνουν.
Δες το γράφημα με όλες τις κρυμμένες πληροφορίες τις οποίες μπορεί να περιέχει ένα tweet.