Είναι γεγονός πως τα τελευταία χρόνια πολλές είναι οι εταιρείες που έχουν μπει στο “παιχνίδι” του streaming, στο οποίο για περίπου μια δεκαετία “βασιλιάς” υπήρξε το Netflix. Τώρα όμως, για πρώτη φορά, η Disney ξεπέρασε σε αριθμό συνδρομητών το Netflix παγκοσμίως, με 221,1 εκατομμύρια στο τέλος Ιουνίου, έναντι 220,7 εκατομμυρίων συνδρομητών του Netflix τον ίδιο μήνα.
Η Disney έκανε παράλληλα γνωστό ότι στο τέλος του 2022 θα αυξήσει τις τιμές της συνδρομής για τους πελάτες που θέλουν να παρακολουθούν το Disney+ ή το Hulu χωρίς διαφημίσεις. Η συνδρομή για παρακολούθηση χωρίς διαφημίσεις θα αυξηθεί κατά 38% στα 10,99 δολάρια τον Δεκέμβριο, όταν αρχίσει να προσφέρει μια νέα επιλογή που θα περιλαμβάνει και διαφημίσεις στην τρέχουσα τιμή. Για να προσελκύσει νέους συνδρομητές, η Disney θα προσφέρει από τις 8 Δεκεμβρίου μια νέα συνδρομητική επιλογή με διαφημίσεις, που θα κοστίζει όσο η τωρινή χωρίς διαφημίσεις (7,99 δολάρια μηνιαίως). Οι τιμές συνδρομής του Hulu (που ανήκει κατά το μεγαλύτερο μέρος στη Walt Disney Co) θα αυξηθούν επίσης κατά ένα έως δύο δολάρια τον μήνα τον Δεκέμβριο.
Η Disney+ προβλέπει πλέον ότι έως το τέλος Σεπτεμβρίου 2024 μπορεί να φτάσει τους 245 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως. Η εταιρεία αναμένει ότι η μονάδα streaming της θα εμφανίσει για πρώτη φορά κέρδη το 2024. Στο τελευταίο τρίμηνο του 2022, είχε απώλειες 1,1 δισ. δολαρίων.
Διαβάστε επίσης:
Έρχεται στο Netflix το BRZRKR του Keanu Reeves (digitallife.gr)