BREAKING

Μεγάλες απώλειες για το Netflix! Έχασε 200.000 συνδρομητές σε ένα τρίμηνο

Μπορεί το Netflix να αποτελεί τον «κολοσσό» του streaming σχεδόν μια δεκαετία τώρα, όμως το 2022 δε φαίνεται να αποτελεί μια καλή χρονιά για τη δημοφιλή υπηρεσία. Το Netflix είδε μείωση των συνδρομητών του το πρώτο τρίμηνο του έτους και τη μετοχή του να κατρακυλά από τη στιγμή που δεν κατάφερε να πιάσει τους στόχους του.

Σύμφωνα με τα πρόσφατα οικονομικά στοιχεία που γνωστοποίησε η πλατφόρμα, η βάση των συνδρομητών της συρρικνώθηκε κατά 200.000 παγκοσμίως και είναι πιθανό να χάσει άλλους 2 εκατομμύρια συνδρομητές μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του έτους.

Φυσικά, η μείωση των χρηστών οφείλεται σε ένα βαθμό στον πόλεμο της Ουκρανίας, αφού το Netflix ανέστειλε τη λειτουργία του στη Ρωσία, με αποτέλεσμα να χάσει περίπου 700.000 χρήστες, ενώ η αύξηση των τιμών στα πακέτα ανάγκασε περίπου 600.000 συνδρομητές να διακόψουν τη συνδρομή τους. Μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022, το Netflix κατάφερε να προσελκύσει 1,1 εκατομμύρια νέους χρήστες, για να αντισταθμίσει κάπως την κατάσταση και να φτάσει στον τελικό απολογισμό των -200,000 συνδρομητών.

Όπως είναι λογικό, υπάρχει έντονος προβληματισμός γι’ αυτή την εξέλιξη και η εταιρεία σκοπεύει να πάρει μέτρα προκειμένου να επιβιώσει στο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό τοπίο που διαμορφώνεται. Παρά το γεγονός ότι το Netflix ακολουθούσε μέχρι σήμερα μια σταθερή πολιτική πακέτων χωρίς διαφημίσεις, προσεχώς αναμένεται να δημιουργήσει ένα φθηνότερο συνδρομητικό πακέτο το οποίο θα επιτρέπει την προβολή διαφημίσεων στους χρήστες. Παράλληλα, δεδομένο θεωρείται ότι κάτι θα κάνει και για τα 100 εκατομμύρια περίπου νοικοκυριά που χρησιμοποιούν σήμερα έναν κοινόχρηστο κωδικό πρόσβασης για να κάνουν streaming χωρίς να πληρώνουν.

Διαβάστε επίσης:

Αχόρταγος ο Elon Musk! Σκάει 43 δισεκατομμύρια για να εξαγοράσει το Twitter!

Ακολουθήστε το digitallife.gr στο Google News

0 Comment