21 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024
More

    Νέα έρευνα της Kantar αποκαλύπτει: Αυτά είναι τα πολυτιμότερα brands για το 2022

    Η Apple αποτελεί το brand με τη μεγαλύτερη αξία για το 2022, σύμφωνα με ετήσια μελέτη που πραγματοποιήθηκε από την Kantar. Σύμφωνα με τα στοιχεία, η Apple, με αξία που φτάνει τα 947 δισ. δολάρια,  έχει χαράξει την ανάλογη πορεία για να γίνει brand τρισεκατομμυρίων, παρά τα τεράστια εμπόδια που προκάλεσαν οι ελλείψεις στην εφοδιαστική αλυσίδα τον τελευταίο χρόνο.

    Σημείωσε έσοδα ρεκόρ για το 2021 όσον αφορά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, μετρώντας 1,8 δισεκατομμύρια ενεργές συσκευές παγκοσμίως.

    Στην κατηγορία του software, στα τέλη του 2021, η Apple ανακοίνωσε 785 εκατομμύρια subscribers για τις υπηρεσίες ψυχαγωγίας, cloud και app services, με την Apple TV+ να αποτελεί την υπηρεσία streaming που κέρδισε Όσκαρ για την ταινία της CODA.

    Δείτε στη συνέχεια τα πιο πολύτιμα brands για το 2022

    1. Apple – 947,062 δισ. δολ.

    2. Google – 819,573 δισ. δολ.

    3. Amazon – 705,646 δισ. δολ.

    4. Microsoft – 611,460 δισ. δολ.

    5. Tencent – 214,023 δισ. δολ.

    6. McDonald’s – 196,526 δισ. δολ.

    7. Visa – 191,032 δισ. δολ.

    8. Facebook – 186,421 δισ. δολ.

    9. Alibaba – 169,966 δισ. δολ.

    10. Louis Vuitton – 124,273 δισ. δολ.

    Διαβάστε επίσης:

    Bill Gates: “Τα NFTs βασίζονται στη θεωρία του μεγαλύτερου ανόητου” (digitallife.gr)

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles