20.9 C
Athens
Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024
More

    Netflix: 2,5 δισ. δολάρια για κορεάτικες ταινίες και σειρές

    Το νοτιοκορεάτικο Squid Game αποτέλεσε μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες στην ιστορία του Netflix. Επομένως, δεν προκαλεί ιδιαίτερη έκπληξη η είδηση ότι ο κολοσσός του streaming σκοπεύει να επενδύσει 2,5 δις. δολάρια στη Ν. Κορέα μέσα στα επόμενα 4 χρόνια.

    Πιο αναλυτικά, ο co-chief executive της εταιρείας Ted Sarandos ανακοίνωσε, μετά τη συνάντησή του με τον πρόεδρο της Νότιας Κορέας Yoon Suk-yeol στην Washington, ότι τα χρήματα θα επενδυθούν στην παραγωγή ταινιών και τηλεοπτικών εκπομπών στην τέταρτη μεγαλύτερη οικονομία της Ασίας. «Ήμασταν σε θέση να πάρουμε αυτή την απόφαση επειδή έχουμε μεγάλη εμπιστοσύνη ότι η κορεατική βιομηχανία θα συνεχίσει να λέει σπουδαίες ιστορίες», είπε.

    Το 2021, το Squid Game της Νότιας Κορέας έγινε η πιο δημοφιλής σειρά του Netflix όλων των εποχών. Την παρακολούθησαν 111 εκατομμύρια χρήστες τις πρώτες 28 ημέρες μετά την κυκλοφορία της.

    Η σειρά αφηγείται την ιστορία φτωχών ανθρώπων που ανταγωνίζονται για ένα τεράστιο χρηματικό έπαθλο, λαμβάνοντας μέρος σε μια σειρά παιδικών παιχνιδιών της Νότιας Κορέας, με μια θανατηφόρα ανατροπή.

    Νωρίτερα φέτος, το reality της Νότιας Κορέας Physical 100 έγινε το πιο δημοφιλές μη αγγλόφωνο σόου της πλατφόρμας παγκοσμίως.  Το Netflix, το οποίο δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 190 χώρες, αντιμετωπίζει τώρα αυξημένο ανταγωνισμό από ανταγωνιστές streaming, όπως η Amazon, το HBO και η Disney. Παράλληλα, έχει μειώσει τις τιμές σε δεκάδες χώρες σε όλο τον κόσμο σε μια προσπάθεια να προσελκύσει περισσότερους συνδρομητές.  Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία δήλωσε ότι η εδώ και καιρό υποσχεθείσα καταστολή της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης θα ξεκινήσει τους επόμενους μήνες.  Αυτό σημαίνει ότι οι συνδρομητές που θέλουν να μοιραστούν λογαριασμούς με άτομα εκτός του νοικοκυριού τους θα πρέπει να πληρώσουν.

    Διαβάστε επίσης:

    Αποσύρθηκαν οι κατηγορίες εναντίον του Alec Baldwin για το θανατηφόρο ατύχημα στα γυρίσματα του Rust

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles