21.7 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
More

    To New 3DS κυριαρχεί στην αμερικανική αγορά, ξεπερνώντας τα Xbox One και PS4!

    Όλοι γνωρίζουμε το πόσο σφοδρή είναι η σύγκρουση ανάμεσα στις μεγάλες εταιρείες κατασκευής gaming hardware, καθώς οι Sony, Nintendo και Microsoft παλεύουν για να αποσπάσουν το δικό τους μερίδιο από την τεράστια πίτα του gaming. Τις τελευταίες μέρες αυτοί που πραγματικά έχουν κάθε λόγο να αισθάνονται χαρούμενοι είναι οι υπεύθυνοι της Nintendo, καθώς οι πωλήσεις του New 3DS ήταν εξαιρετικές το μήνα Φεβρουάριο, δείχνοντας ότι o ιαπωνικός κολοσσός του gaming επιστρέφει δυναμικά!

    NEW 3DS_3

    Μάλιστα το Nintendo New 3DS τα πήγε τόσο καλά, που κατάφερε να ξεπεράσει σε πωλήσεις (μαζί με το κλασικό 3DS) τα Xbox One και PlayStation 4. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, η οικογένεια των 3DS συσκευών πούλησε περισσότερες από 395.000 μονάδες στις Η.Π.Α και η πλειονότητα των συσκευών που πουλήθηκαν αποτελούσαν New Nintendo 3DS XL (αυτό μεταφράζεται σε 130% παραπάνω πωλήσεις σε σύγκριση με το “απλό” Nintendo 3DS XL όταν κυκλοφόρησε). Ενδεικτικό είναι ότι μέσα στους πρώτους δύο μήνες του 2015, οι συνολικές πωλήσεις της Nintendo αυξήθηκαν κατά 90% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2014! Επιπλέον, το Legend of Zelda: Majora’s Mask ήταν το αμερικανικό best-seller και όπως γίνεται εύκολα κατανοητό χάρισε μία επιπλέον ώθηση στις πωλήσεις του New 3DS. Αν και τόσο η Sony όσο και η Microsoft διαμηνύουν ότι η ζήτηση για τις κονσόλες τους είναι εξαιρετικά ισχυρή (και σίγουρα δεν έχουμε κανένα λόγο να αμφιβάλλουμε γι’ αυτό), ωστόσο είναι κάτι παραπάνω από εμφανές ότι με τις νέες handheld κονσόλες New 3DS που κυκλοφόρησαν πρόσφατα, αλλά και με τις πραγματικά τεράστιες πωλήσεις των Amiibo figures, η Nintendo έχει μπει ξανά για τα καλά στο παιχνίδι!

    Πέτρος Κυπραίος
    Πέτρος Κυπραίος
    Tech expert και true gamer στην καρδιά, ο Πέτρος Κυπραίος ξεκίνησε να ασχολείται ως συντάκτης σε κορυφαία περιοδικά του Ειδικού Τύπου πάνω στα video games και στην τεχνολογία, ενώ διετέλεσε επίσης και υπεύθυνος τμήματος παιδικών περιοδικών. Από τη θέση του editorial director το focus του είναι οτιδήποτε digital, όμως του αρέσει να ρίχνει και μια ματιά και στο… lifestyle!

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles