BREAKING

Ποια ήταν τα πιο συνηθισμένα παράπονα των Κυπρίων καταναλωτών το 2020

Στα 451 ανέρχονται τα διασυνοριακά παράπονα καταναλωτών που διερεύνησε το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή (ΕΚΚ) Κύπρου κατά το 2020. Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του Δικτύου των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή (ΕΚΚ) για το 2020, το ΕΚΚ Κύπρου διερεύνησε 451 παράπονα, εκ των οποίων 339 παράπονα υπεβλήθησαν από καταναλωτές, οι οποίοι διαμένουν στην Κύπρο και 112 παράπονα υπεβλήθησαν από καταναλωτές, οι οποίοι διαμένουν σε άλλες χώρες της ΕΕ.

Οι κατηγορίες παραπόνων το 2020

Από το σύνολο των παραπόνων, το μεγαλύτερο ποσοστό αφορούσε την κατηγορία «Μεταφορές» με ποσοστό 56% (251 παράπονα). Η κατηγορία αυτή περιλαμβάνει παράπονα καταναλωτών οι οποίοι ταξιδεύουν αεροπορικώς (καθυστερήσεις/ ακυρώσεις πτήσεων, απώλεια αποσκευών κλπ) και ενοικιάσεις αυτοκινήτων. Ακολουθούν τα παράπονα για Εστιατόρια, ξενοδοχεία και υπηρεσίες διαμονής με ποσοστό 16% (70 παράπονα) Θέματα αναψυχής και κουλτούρας  7% (34 παράπονα) Άλλα  8% (37 παράπονα) Διάφορα αγαθά και υπηρεσίες  7% (33 παράπονα) Εκτός ταξινόμησης της ατομικής κατανάλωσης με βάση τον σκοπό 6% (26 παράπονα)

Τρόποι Συναλλαγής 2020

Σε ότι αφορά τους τρόπους συναλλαγής για τα υποβληθέντα  παράπονα, τη «μερίδα του λέοντος» έχει το Ηλεκτρονικό Εμπόριο με ποσοστό 91% ακολουθούν οι Αγορές μέσω καταστήματος 2%, οι Αγορές εξ αποστάσεως 2% και  άλλα 5%.

0 Comment