BREAKING

2

Η νέα Yamaha R1M είναι το superbike του μέλλοντος!

Μπορεί τα πάσης φύσως ηλεκτρονικά συστήματα και βοηθήματα να υπάρχουν πλέον σε κάθε νέο μοντέλο αυτοκινήτου, όμως αυτό δε σημαίνει πως οι μοτοσυκλέτες (και δη οι μοτοσυκλέτες επιδόσεων) έχουν μείνει σε άλλον... αιώνα! Τρανή απόδειξη η νέα Yamaha R1M με "αγωνιστικές" καταβολές, περιορισμένη παραγωγή και συστήματα διαχείρισης που δείχνουν το μέλλον!

r1m (3)

Η R1M (YZF-R1M) θα είναι διαθέσιμη σε λίγα κομμάτια παγκοσμίως (500 μόνο στις ΗΠΑ) και είναι κάπου στη μέση μεταξύ της R1 "δρόμου" και του Moto GP μοντέλου της εταιρείας, φέροντας πολλά καλούδια αλλά και καλύτερες επιδόσεις. Σαφώς πιό ελαφριά από την κοινή R1 (180 κιλά "στεγνή") χάρη στην εκτενή χρήση αλουμινίου και μαγνησίου σε σκελετό, ζάντες, ρεζερβουάρ, ψαλίδι αλλά και carbon τμημάτων στο κουστούμι της, ενώ ο κινητήρας έχει μικρές αλλά σημαντικές διαφορές ώστε να αποδίδει 200 άλογα με περίσσια "άνεση". Επίσης, έχει 8% βελτιωμένη αεροδυναμική σε σχέση με την R1 και φρένα 320mm στο εμπρός μέρος, μεταξύ άλλων.

r1m

Όλα αυτά εξηγεί αναλυτικά στο σχετικό video ο Josh Hayes, 4 φορές πρωταθλητής AMA Superbikes. Μνεία γίνεται στα ηλεκτρονικά συστήματα της μηχανής που περιλαμβάνουν εκτός από την TFT LCD οθόνη (με mode "δρόμου" και "πίστας"), διάφορους αισθητήρες επιτάχυνσης και κλίσης προς οποιαδήποτε κατεύθυνση στις τρείς διαστάσεις. Αυτό σημαίνει πως σε συνεργασία με τον επεξεργαστή του εγκεφάλου γίνονται 120 υπολογισμοί ανά δευτερόλεπτο και οι οποίοι αφορούν την τρέχουσα κατάσταση του κινητήρα, των ελαστικών, των φρένων, της ιδιας της μηχανής, ανά πάσα στιγμή. Έτσι λειτουργεί το Traction Control (10 επιπέδων), το Launch Control, το Lift Control που περιορίζει την ανύψωση του εμπρός μέρους κατά την εκκίνηση/επιτάχυνση, το ABS και πολλά, ακόμη, βοηθήματα, τα οποία καθιστούν την R1M ένα "όνειρο" για κάθε απαιτητικό αναβάτη, εντός και εκτός πίστας. Από 18.500 λίρες αυτή τη στιγμή...

r1m (2)

Δείτε το video και θα καταλάβετε...

2 Comments

  • Dimitris Skiannis
    28 Ιανουαρίου 2015 at 14:43

    Νομίζω πέραν κάθε υπερβολής το H2R φίλε Ant…φτιάχτηκε για κατακτήσει την κορυφή στα χαρτιά, αλλά το R1M συνολικά πιστεύω ότι είναι πιό αρμονικό σύνολο και δεν έχει να ζηλέψει κάτι στην πίστα. Δε μιλάμε για ευθεία, εκεί αλλάζει το πράγμα…

  • Ant
    27 Ιανουαρίου 2015 at 18:40

    Κάτι σας ξέφυγε….. https://www.youtube.com/watch?v=RBL6BYP8kbA