Όλο και περισσότερες εταιρείες αποφασίζουν να κάνουν το επόμενο βήμα και να αλληλοεπιδράσουν τους καταναλωτές μέσω του metaverse. Μέχρι στιγμής έχουμε δει μεγάλους οίκους από το χώρο της μόδας, τράπεζες και γνωστές εταιρείες τροφίμων ή ποτών να «αγκαλιάζουν» την ιδέα και να προσεγγίζουν το νεανικό κυρίως κοινό στον ψηφιακό πια κόσμο.
Ακολουθώντας το παράδειγμα αυτό, η γνωστή τεκίλα José Cuervo εγκαινίασε ένα διυλιστήριο στο metaverse το οποίο σχεδίασαν το αρχιτεκτονικό γραφείο Rojkind Arquitectos και το studio Bompas & Parr. Eυρισκόμενο στην πλατφόρμα Decentraland, το José Cuervo Metadistillery είναι ένα κέντρο εμπειριών που προσκαλεί τους πελάτες να έρθουν σε διάδραση με τη φίρμα με τρόπους που δεν είναι εφικτοί στον πραγματικό κόσμο. Το μεξικανικό αρχιτεκτονικό γραφείο σχεδίασε ένα πελώριο εικονικό «κτίριο», έχοντας ως μοντέλο το φυτό αγαύη, συστατικό-κλειδί για την παραγωγή της τεκίλας, ενώ το βρετανικό στούντιο εξέλιξε μια σειρά προκλήσεωνsan παιχνίδι για να ανταποκριθούν με επιτυχία σε αυτές οι χρήστες καθώς κινούνται μέσα στο κτίσμα.
Διαβάστε επίσης:
Elon Musk: Ολοκληρώνεται την Παρασκευή η εξαγορά του Twitter