BREAKING

0

Τι συμβαίνει με τις dual-OS συσκευές; Microsoft και Google σκοτώνουν τις προσπάθειες;

Η ιδέα έχει το ενδιαφέρον της... Dual-OS devices που να μπορούν να τρέχουν δύο διαφορετικά λειτουργικά, τα οποία να εναλλάσσονται σε κάθε boot που θα κάνετε. Κι ενώ δημοφιλείς εταιρείες ανακοινώνουν ή διαρρέουν σχετικές προτάσεις, κάτι φαίνεται ότι εμποδίζει την κυκλοφορία τους στην αγορά. Και αυτό μάλλον είναι η... Microsoft και η Google.

asus-transformer-book-duet-td300

Σύμφωνα με σχετική αναφορά πριν λίγες ημέρες στη Wall Street Journal, η ιδέα ενός προϊόντος που θα συνδυάζει Windows με Android δε φαίνεται να ενθουσιάζει καθόλου Microsoft και Google, που ήδη έχουν σπεύσει να "καταπνίξουν" σχετικές προσπαθειες. Kαι κάπως έτσι φαίνεται ότι το Transformer Book Duet TD300 που ανακοίνωσε η Asus στη CES 2014 (ίσως η μόνη εταιρεία που έχει ήδη dual boot συσκευές στην αγορά) δε θα δει ποτέ το φως της ημέρας, ενώ, ταυτόχρονα, και η Huawei διαψεύδει πλέον κάτι που... στελέχη της υποστήριζαν πριν λίγες ημέρες, ότι ετοιμάζει δηλαδή μία Windows Phone/Android συσκευή. Μήπως, όμως, θυμάστε και το dual boot Ativ Q της Samsung; Ε μάλλον ούτε η ίδια η εταιρεία ιδιαίτερα...

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της WSJ, Microsoft και Google έχουν τον τρόπο να κάνουν τους ανεξάρτητους κατασκευαστές να συμμορφωθούν με τις επιθυμίες τους. Ωστόσο, από τις εξελίξεις δε φαίνεται να είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένη η Intel που φαίνεται να στηρίζει τις dual-OS λύσεις, καθώς υποστηρίζονται και από τα chips της.

Κι ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, κάποιοι ισχυρίζονται ότι το "κακό είναι πολύ μικρό", καθώς οι dual boot devices σε καμία περίπτωση δεν είναι κάτι φοβερό και ότι για τον καταναλωτή δεν έχει τόση σημασία η επιλογή λειτουργικού κάθε φορά που ενεργοποιεί μία συσκευή, αλλά μία: τη στιγμή που επιλέγει να την αγοράσει.

Χμμμ, εδώ που τα λέμε αυτή η άποψη έχει τη λογική της, αν και υπάρχει και η "διαφορετική" που θέλει τη δυνατότητα επιλογής λειτουργικού να προσθέτει πόντους στην ελευθερία που μπορεί να προσφέρει μία συσκευή στον κάτοχό της, αλλά και να αποτελεί το "τυράκι" για την αύξηση των πωλήσεων σε κάποιες προϊόντικές κατηγορίες που δεν τα καταφέρνουν και πολύ καλά τελευταία...

0 Comment