Το TikTok μέχρι σήμερα είχε ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε σχέση με τα Instagram Reels. Ο καθένας μπορεί να κατεβάσει ένα TikTok video και να κάνει post σε κάποιο άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, γεγονός που βοηθά την πλατφόρμα να αποκτά νέους users. Τώρα, αυτή η δυνατότητα υπάρχει και στο Instagram, σύμφωνα με πρόσφατη ανάρτηση του CEO Adam Mosseri που επικαλείται το TechCrunch.
Για την ώρα, η νέα λειτουργία είναι διαθέσιμη μόνο για τους χρήστης στις ΗΠΑ και συγκεκριμένα για τους public και όχι τους προσωπικούς λογαριασμούς. Παράλληλα, αυτοί που διαχειρίζονται τους public λογαριασμούς έχουν την επιλογή να μπλοκάρουν χρήστες που θέλουν να κατεβάσουν τα Reels τους.
Μια εικόνα που δημοσιεύτηκε από τον Mosseri φαίνεται να δείχνει τα downloaded Reels, υδατογραφημένα με το λογότυπο του Instagram και το όνομα του λογαριασμού, όπως ακριβώς γίνεται στο TikTok. Το YouTube άρχισε επίσης να προσθέτει υδατογραφήματα σε βίντεο Shorts που δημιουργήθηκαν σε desktops, πιθανότατα για να τραβήξει την προσοχή στη λειτουργία σύντομων videos. Το Instagram φαίνεται τώρα να ακολουθεί την ίδια τακτική, ως έναν τρόπο να διασφαλίσει ότι οι άνθρωποι βλέπουν Reels σε άλλα δίκτυα.
Διαβάστε επίσης:
Με Logitech controller των 30 δολαρίων ο χειρισμός του εξαφανισμένου υποβρυχίου Titan