BREAKING

3

H Nokia συνεχίζει να "επιτίθεται" διαφημιστικά. Στόχος η Samsung και το Android KitKat

Λίγο μετά την εξαγορά της από τη Microsoft, η Nokia φαίνεται πως αισθάνεται ιδιαίτερα σίγουρη για το μέλλον της υπό τη σκέπη της αμερικανικής εταιρείας, έτσι συνεχίζει τις επιθετικές διαφημιστικές καμπάνιες στις οποίες μας έχει συνηθίσει το τελευταίο διάστημα.

Αυτή τη φορά, στόχος της είναι το Android KitKat, όπως ονόμασε η Google τη νέα version 4.4 του λειτουργικού της, εμπνευσμένη από το διάσημο snack της Nestle.

have-a-break-siii-kitkat

Στη φωτογραφία που ανέβηκε στο twitter της Nokia Deuschland, με τα hashtags #KitKat και #Nokia βλέπουμε το slogan "Have a break, have a..." της σοκολάτας και από κάτω ένα Samsung Galaxy S III να... σπάει στα δύο.

Και κάπως έτσι οι Φινλανδοί (ή μήπως... Αμερικανοί πια;) πιστεύουν ότι το Android, η Samsung (ενδεχομένως και η Apple;) έχουν πλέον έναν πιο ισχυρό ανταγωνισμό από αυτούς.

Για να δούμε, λοιπόν, τι μας επιφυλάσσει το μέλλον όσον αφορά τις κινήσεις των Microsoft/Nokia και πόσο δυνατά σκοπεύουν να παίξουν στην αγορά.

0 Comment