12 C
Athens
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου, 2024
More

    Η adidas και η Siemens θα συνεργαστούν για την ψηφιακή παραγωγή αθλητικών ειδών

    Η adidas και η Siemens ανακοίνωσαν την πρόθεσή τους να συνεργαστούν για την ψηφιακή παραγωγή αθλητικών ειδών. Στο πλαίσιο ενός κοινού προγράμματος έρευνας και ανάπτυξης, οι εταίροι θα εργαστούν για να προάγουν την ψηφιοποίηση του SPEEDFACTORY της adidas, με απώτερο στόχο να αναπτύξουν δυνατότητες για μια γρήγορη, διαφανή και εξατομικευμένη παραγωγή.

    58c6ce39c140776f028b4c1a-825jpg

    Το adidas SPEEDFACTORY προανάγγειλε μια νέα εποχή στην κατασκευή αθλητικών ειδών. Ανοίγει τις πόρτες για τη δημιουργία προϊόντων που είναι πιο στενά συνδεδεμένα με τον καταναλωτή και είναι απολύτως μοναδικά, ώστε να τους ταιριάζουν και να ανταποκρίνονται στις λειτουργικές τους ανάγκες. Η κατασκευή εξατομικευμένων αθλητικών ειδών απαιτεί ευελιξία στην παραγωγή και ταχεία ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών. Ως ηγέτης της παγκόσμιας αγοράς στις λύσεις αυτοματοποίησης και προσομοίωσης στο ψηφιακό εργοστάσιο, η Siemens προσφέρει ανεκτίμητη τεχνογνωσία. Ένα «ψηφιακό δίδυμο» του SPEEDFACTORY θα επιτρέψει την προσομοίωση, τη δοκιμή και τη βελτιστοποίηση ολόκληρης της παραγωγικής διαδικασίας. Η συγχώνευση του εικονικού και πραγματικού κόσμου θα συμβάλει στη μείωση του χρόνου διάθεσης στην αγορά, θα επιφέρει μεγαλύτερη ευελιξία και θα βελτιώσει την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της παραγωγής.

    «Όλα όσα κάνουμε εστιάζουν στους καταναλωτές μας. Αυτοί απαιτούν το υψηλότερο επίπεδο εξατομίκευσης και ποιότητας. Με το SPEEDFACTORY μπορούμε να αναθεωρήσουμε πλήρως τις συμβατικές διαδικασίες και να ανταποκριθούμε στις υψηλές αυτές προσδοκίες», εξήγησε ο Gerd Manz, Αντιπρόεδρος Τεχνολογικής Καινοτομίας της adidas. «Με την ψηφιοποίηση της αλυσίδας αξίας θα μπορέσουμε να εφαρμόσουμε ταχύτερα τις νέες τεχνολογικές καινοτομίες, να κάνουμε πιο αποτελεσματική και διαφανή τη χρήση των διαθέσιμων πόρων και έτσι να ανταποκριθούμε με μεγαλύτερη ευελιξία στις ατομικές ανάγκες των καταναλωτών μας – να τους δώσουμε ό, τι θέλουν, όταν το θέλουν».

    «Τα SPEEDFACTORIES που διαχειρίζεται η adidas αποτελούν ένα τέλειο παράδειγμα ως προς το πού κατευθύνεται η παραγωγή του μέλλοντος», δήλωσε ο Klaus Helmrich, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Siemens AG. «Η κοινωνική τάση για μεγαλύτερη εξατομίκευση σε συνδυασμό με νέες τεχνολογίες ικανές να εκπληρώσουν αυτές τις προσδοκίες, θα αλλάξουν μόνιμα πολλές παραγωγικές διαδικασίες».

    Η Ψηφιακή Επιχείρηση (Digital Enterprise) της Siemens είναι ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων και λύσεων για τις βιομηχανίες διακριτής παραγωγής και τις μεταποιητικές βιομηχανίες και απευθύνεται σε εταιρείες κάθε μεγέθους. Οι λύσεις που προσφέρονται καλύπτουν ολόκληρη την αλυσίδα αξίας από το σχεδιασμό προϊόντων μέσω του σχεδιασμού της παραγωγής, της μηχανικής της παραγωγής και της ίδιας της παραγωγής έως τις υπηρεσίες.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    15,000ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles