18.4 C
Athens
Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024
More

    YouTube: Χιλιάδες απεγκαταστάσεις ad blockers μετά την αλλαγή πολιτικής

    Το τελευταίο διάστημα έγινε γνωστό ότι το YouTube εφαρμόζει αυστηρή πολιτική σχετικά με τη χρήση ad blockers, με αποτέλεσμα να είναι πλέον αναρίθμητοι οι χρήστες που αποφάσισαν ότι θα συμβιβαστούν με τις διαφημίσεις ή θα προχωρήσουν σε Premium συνδρομή. Η νέα τάξη πραγμάτων όμως δεν επηρεάζει μόνο το YouTube, αλλά και όλα τα ad blocking apps.

    Πως αντέδρασαν οι χρήστες του YouTube

    Είναι χαρακτηριστικό ότι μια από τις εταιρείες, η AdGuard, ανέφερε ότι από τις 9 Οκτωβρίου περισσότεροι από 11.000 άνθρωποι την ημέρα προχωρούν σε απεγκατάσταση του Chrome extension της. Παράλληλα, στις 18 Οκτωβρίου, 52.000 άνθρωποι απεγκατέστησαν το AdGuard, δήλωσε ο CTO της εταιρείας Andrey Meshkov. Ωστόσο, οι εγκαταστάσεις της πληρωμένης έκδοσης του AdGuard, την οποία δεν επηρεάζει η καταστολή του YouTube, αυξήθηκαν.

    Δεδομένου ότι το μπλοκάρισμα του YouTube φαίνεται να επηρεάζει κυρίως τα άτομα που έχουν πρόσβαση στην πλατφόρμα μέσω του Chrome σε laptops και desktops, ορισμένοι χρήστες προσπάθησαν να χρησιμοποιήσουν άλλα προγράμματα περιήγησης ως λύση. Η εταιρεία Ghostery δήλωσε ότι οι εγκαταστάσεις του προγράμματος περιήγησης Edge της Microsoft αυξήθηκαν κατά 30% τον Οκτώβριο σε σύγκριση με τον Σεπτέμβριο. Αυτό που προκύπτει από τα στοιχεία είναι ότι οι διευρυμένοι περιορισμοί εφαρμογών ad blockers του YouTube οδήγησαν σε ένα αρχικό κύμα απεγκαταστάσεων, τράβηξαν επίσης ακούσια μεγαλύτερη προσοχή σε ανώτερες λύσεις που μπορούν να παρακάμψουν τα νέα όρια.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι οι διαφημίσεις του YouTube παίζουν μεγάλο ρόλο στα συνολικά έσοδα της Google. Η εταιρεία πούλησε διαφημίσεις αξίας 22 δις. δολαρίων στην πλατφόρμα από τις αρχές του τρέχοντος έτους έως το Σεπτέμβριο. Ωστόσο, η δημοφιλής πλατφόρμα streaming προσπαθεί κυρίως να προωθήσει την υπηρεσία YouTube Premium, η οποία σημειωτέον ακρίβυνε κατά 2 δολαρίων και πλέον κοστίζει 14 δολάρια το μήνα.

    Διαβάστε επίσης:

    Elon Musk: Σύντομα το X θα “μεταμορφωθεί” και σε dating app

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles