Σάββατο, 18 Μαΐου, 2024

Cablenet: Μεγάλη πρεμιέρα στο National Geographic – «COSMOS: A SPACETIME ODYSSEY»

Η Cablenet μέσω του καναλιού National Geographic, το οποίο συμπεριλαμβάνεται σε όλα τα οικιακά cable πακέτα σύνδεσης, δίνει την δυνατότητα στους συνδρομητές της εταιρείας,  να παρακολουθήσουν την συμπαραγωγή της FOX και του National Geographic «COSMOS: A SPACETIME ODYSSEY».

Cosmos

Η πρώτη προβολή, θα αρχίσει την Κυριακή 16 Μαρτίου στις 21:00, στο National Geographic, με το πρώτο, από τα 13 συνολικά επεισόδια, να προβάλλεται ταυτόχρονα και στα κανάλια FOX, FOX Life και Nat Geo Wild.

Τη σειρά παρουσιάζει ο διεθνούς φήμης αστροφυσικός και συγγραφέας Neil deGrasse Tyson, ο οποίος μαζί με τηλεθεατές από όλο τον πλανήτη, θα διερευνήσουν πώς ο άνθρωπος ανακάλυψε τους νόμους της φύσης και βρήκε τις συντεταγμένες του στο χωροχρόνο του σύμπαντος. Η σειρά θα φέρει στην επιφάνεια άγνωστες μέχρι τώρα ιστορίες αναζήτησης της γνώσης και θα μεταφέρει τους θεατές σε νέους κόσμους, σε όλο το σύμπαν. Συνδυάζοντας το σκεπτικισμό με το πνεύμα αναζήτησης, την επιστήμη με τις οπτικές απεικονίσεις υψηλής τεχνολογίας και τα πνευματικά με τα συναισθηματικά στοιχεία, οι τηλεθεατές πρόκειται να βιώσουν μια ανεπανάληπτη εμπειρία – μια νέα οπτική του κόσμου. Στο «COSMOS: A SPACETIME ODYSSEY» θα ανακαλύψουμε νέους τρόπους επιστημονικής αφήγησης που θα μας κάνουν να αντιληφθούμε το μεγαλείο του σύμπαντος μέσα από μια πρωτόγνωρη και διαδραστική εμπειρία!

Σημειώνεται επίσης ότι η Cablenet, προσφέρει την δυνατότητα στους τηλεθεατές να παρακολουθήσουν την Παρασκευή 14 Μαρτίου στις 2 τα μεσάνυκτα μέσω του National Geographic μια 2ωρη εκπομπή με τίτλο «Ζωντανά από το Διάστημα», όπου σε ζωντανή σύνδεση με το Διεθνή Διαστημικό Σταθμό και το κέντρο ελέγχου στο Houston, θα μεταφερθούν στους τηλεοπτικούς δέκτες ασύλληπτες εικόνες, από μια ολοκληρωμένη πορεία του Διαστημικού Σταθμού γύρω από τη Γη, σε χρόνο 90 λεπτών.