Ο Bryan Evants, Art Director από τη Santa Monica της California, είχε μία ιδέα… Να μας δείξει πώς θα ήταν οι διαφημίσεις γνωστών brands, αν τις είχε επιμεληθεί η Apple.
Με το γνώριμο μινιμαλιστικό στιλ της αμερικανικής εταιρείας, τη χαρακτηριστική χρήση του λευκού αλλά και του κενού χώρου στη σχεδίαση, ένα λιτό slogan, καθώς και μία μεγάλη ξεγυριστή φωτογραφία του διαφημιζόμενου προϊόντος, οι μακέτες που δημιούργησε ο Evants μοιάζουν σαν βγαλμένες από το τμήμα marketing του Cupertino.
Δείτε κάποιες από τις πλέον χαρακτηριστικές…
Πηγή: Gizmodo