Για περίπου 40 λεπτά, έμεινε κάτω η ιστοσελίδα του Amazon.com πριν λίγες ώρες, για άγνωστη αιτία.
Η διακοπή επηρέασε την κεντρική σελίδα της εταιρείας και τους χρήστες της σε ΗΠΑ και Καναδά, ενώ, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Puget Sound Business Journal, εκτιμάται ότι μπορεί να στοίχισε στον κολοσσό της λιανικής έως και 4,72 εκατομμύρια δολάρια από “χαμένες πωλήσεις”.
Είναι ιδιαίτερα σπάνιο για την Amazon να αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα, αν και η αλήθεια είναι ότι οι υπηρεσίες cloud της εταιρείας βρέθηκαν offline δύο φορές το περασμένο έτος, επηρεάζοντας τη λειτουργία μεγάλων συνεργαζόμενων sites, όπως του Netflix, του Instagram ή του Reddit.
Να σημειώσουμε ότι μία αντίστοιχη διακοπή των υπηρεσιών της Google για πέντε μόλις λεπτά πριν λίγες ημέρες υπολογίζεται ότι μπορεί να στοίχισε στην αμερικανική εταιρεία 545.000 δολάρια από έσοδα διαφημίσεων. Είναι πολλά τα λεφτά…