20.2 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
More

    Συνέντευξη: Yanmin Wang, President Consumer Business Group Central Eastern Europe & Nordic, Huawei

    Είναι μία από τις εταιρείες που μας απασχολούν έντονα τα τελευταία χρόνια στο χώρο των smartphones, με συνεχόμενη ανοδική πορεία. Η Huawei η Νο3 κατασκευάστρια αυτή τη στιγμή στον κόσμο όσον αφορά τα μερίδια αγοράς (πίσω από την Apple και τη Samsung), προσπέρασε γρήγορα πολλούς γνωστούς κατασκευαστές και, σε μικρό χρονικό διάστημα, έχει καταφέρει να καθιερωθεί στη συνείδηση των καταναλωτών σαν μια από τις πρώτες επιλογές τους.

    Με μία άκρως επιτυχημένη πορεία φέτος και στην ελληνική αγορά (όπου βρίσκεται στη 2η θέση για την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουλίου) αλλά και με μία πρωτιά για το P9 lite, μία συσκευή ασυναγώνιστη στην κατηγορία τιμής της, η Huawei μας παρουσίασε στην IFA 2016 μία νέα σειρά, την ολοκαίνουρια οικογένεια Nova, με στόχο να κατακτήσει ακόμη περισσότερα target groups της αγοράς.

    yanmin-wang2

    Στο πλαίσιο της μεγάλης έκθεσης consumer electronics του Βερολίνου και παράλληλα με το event παρουσίασης των νέων Nova smartphones, συνομιλήσαμε με τον κ. Yanmin Wang, President Consumer Business Group Central Eastern Europe & Nordic της Huawei, ο οποίος μας μίλησε για τα νέα προϊόντα και το συνολικό όραμα της εταιρείας, αυτά που σχεδιάζει για τα επόμενα χρόνια, αλλά και τους τομείς στους οποίους θέλει να πρωταγωνιστήσει στην αγορά.

    Κάνοντας αναφορά φυσικά αρχικά στη νέα σειρά Nova την οποία μόλις είχαμε δει, ο κ. Yanmin Wang σημείωσε πως η δημιουργία μίας νέας οικογένειας smartphones προέκυψε από τις ανάγκες όσων αναζητούν συσκευές με premium design, όμορφη εμφάνιση αλλά και χαρακτηριστικά υπεροχής σε μία ισορροπία. Είναι μία πρόταση που δυναμώνει το portfolio της Huawei στην κατηγορία 300-400 ευρώ, επάνω δηλαδή τιμολογιακά από τα Px lite smartphones, τα οποία έχουν σημειώσει εξαιρετική επιτυχία στην αγορά τα δύο τελευταία χρόνια.

    yanmin-wang3

    Σχετικά με το στόχο της Huawei να βρεθεί στην κορυφή της αγοράς, στην 1η θέση δηλαδή μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, και αν αυτό είναι κάτι εφικτό, ο κ. Wang μάς απάντησε ότι πρόκειται για κάτι απολύτως εφικτό, αν η εταιρεία δεν κάνει λάθη μέσα στο επόμενο διάστημα. Όσον αφορά ειδικά την ελληνική αγορά στην οποία η Huawei έχει βρεθεί στην ισχυρή 2η θέση, ο κ. Wang αναφέρθηκε στην ιδιαιτερότητα της αγοράς μας στην οποία υπάρχουν πολλά μικρά brands, τα οποία δεν πιστεύει ωστόσο ότι θα επιβιώσουν μακροπρόθεσμα. Επιπλέον, σημείωσε ότι σημαντικό για τη Huawei είναι ότι πρόκειται για μία εταιρεία που πραγματοποιεί επενδύσεις, εργάζεται σημαντικά πάνω στο κομμάτι του R&D, ενώ αναπτύσσει ακόμη και δικά της εξαρτήματα (όπως τα HiSilicon Kirin chipsets), κάτι που της δίνει μία δυναμική. Παράλληλα έχει πολύ καλή συνεργασία με τους προμηθευτές της και προχωρά τα ανοδικά της βήματα έχοντας τη σιγουριά μίας εταιρείας που πατάει σταθερά στα πόδια της.

    Όσον αφορά τις φήμες που διαβάσαμε τελευταία ότι η Huawei αναπτύσσει ένα δικό της λειτουργικό σύστημα με στόχο να εγκαταλείψει κάποια στιγμή το Android, ο κ. Wang μάς απάντησε ότι δεν πιστεύει ότι η εταιρεία θα δημιουργήσει ένα νέο λειτουργικό στο κοντινό μέλλον κι αυτό γιατί ένα νέο OS είναι, ουσιαστικά, ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα που χρειάζεται υποστήριξη, εφαρμογές και πολλά περισσότερα από απλά την τεχνολογία και την ανάπτυξή του.

    yanmin-wang4

    Ο κ. Wang αναφέρθηκε ιδιαίτερα στο ενδιαφέρον της Huawei και σε άλλους τομείς, όπως το συνδεδεμένο σπίτι (smart home) που θα πρωταγωνιστήσει στις τεχνολογικές εξελίξεις στο μέλλον, καθώς όλες οι συσκευές στο σπίτι μας θα είναι συνδεδεμένες μεταξύ τους. Η Huawei έχει μάλιστα, όπως μας θύμισε ο κ. Wang λύση smart home, που βέβαια δεν είναι ακόμη διαθέσιμη για την ευρωπαϊκή αγορά, ωστόσο δείχνει το ενδιαφέρον της εταιρείας για τον τεχνολογικό αυτό τομέα. Επιπλέον, έχει υψηλό ενδιαφέρον και για την έξυπνη τεχνολογία στην αυτοκίνηση, προσφέροντας λύσεις σε συνεργασία με αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Audi.

    Τέλος, όσον αφορά πάντα άλλους τομείς στους οποίους η Huawei δίνει έμφαση, σημείωσε ότι η εταιρεία έχει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης στο κομμάτι των wearables, έχει ένα μεγάλο team που ασχολείται με το VR, ενώ αναφέρθηκε και στα βήματά της στο χώρο των PCs με το 2 σε 1 MateBook που είδαμε και στο booth της στην IFA.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles