Το 1974 η NASA θέλησε να κάνει μία αλλαγή στο περίφημο logo που είχε συνοδέψει την διαστημική υπηρεσία από το ξεκίνημά της στην δεκαετία των ’50s. To περίφημο κόκκινο-μπλε σήμα, το γνωστό και ως “the Meatball”, έπρεπε να δώσει τη θέση του σε κάτι πιο σύγχρονο και μοντέρνο. Ίσως και πιο φουτουριστικό αφού μιλάμε για ολόκληρη NASA. Το τελικό αποτέλεσμα ξεπέρασε τις προσδοκίες και το “the Worm” παραμένει κάτι παραπάνω από κλασικό.
H νεοϋορκέζικη creative agency Danne & Blackburn ήταν εκεινη που έφερε εις πέρας το έργο δημιουργώντας ένα πραγματικά υπέροχο και πολύ μπροστά από την εποχή του logo που δεν χρειαζόταν να το περιγράψει κανείς με πολλά λόγια. Το μήνυμα που περνούσε ήταν ξεκάθαρο και γινόταν ακόμα πιο εντυπωσιακό στο εγχειρίδιο που συνόδεψε το λανσάρισμά του. Οι φωτογραφίες που βλέπετε παρακάτω είναι από το original manual που έδειχνε μία πρώτη εικόνα για το πως θα έδειχνε το logo επάνω στο υλικό της NASA, από τις διαστημικές φόρμες και τα οχήματα μεταφοράς μέχρι τα ίδια τα διαστημόπλοια.
Το “the Worm” μπορεί να χρησιμοποιήθηκε μέχρι το 1992 όταν και η NASA αποφάσισε να επιστρέψει στο “the Meatball” (τελευταία φωτο) που είχε αποτυπωθεί πιο δυνατά στη συνείδηση του κόσμου, ωστόσο παραμένει ένα ιδιαίτερα ξεχωριστό logo που έγραψε την δική του ιστορία.
Πηγή: WIRED