BREAKING

1

Cyclist Bike Shop: Από το Χολαργό στην... Αμερική


Ένα από τα δημοφιλέστερα bike shops της Αθήνας φτάνει στο αγαπημένο μας τεχνολογικό site Gizmodo, για το design του νέου καταστήματός του στο Χολαργό. Το Cyclist (www.cyclist.gr), αγαπημένος προορισμός εδώ και χρόνια των ποδηλατόφιλων, μετά τη Βάρη, έχει ανοίξει εδώ και λίγο καιρό το δεύτερό του κατάστημα, επιλέγοντας αυτή τη φορά τα Βόρεια Προάστια της Αθήνας. Το Gizmodo παρουσιάζει σήμερα εικόνες από το κατάστημα, έχοντας ως πηγή ένα αφιέρωμα του blog αρχιτεκτονικής dezeen.com, το οποίο επιλέγει και παρουσιάζει ξεχωριστούς χώρους σε όλο τον κόσμο.

Το κατάστημα, που βρίσκεται κοντά στο σταθμό του Μετρό της περιοχής, έχει έναν ισόγειο χώρο 400 τ.μ. και πατάρι 150 τ.μ. Η σχεδιαστική του φιλοσοφία εισάγει τον επισκέπτη σε έναν τρόπο ζωής ο οποίος είναι επηρεασμένος από το ποδήλατο, κάνοντάς τον να συνυπάρχει μ' αυτό. Το ισόγειο περιλαμβάνει τον κύριο χώρο της έκθεσης με τέσσερις μεγάλες θεματικές κατηγορίες: ποδήλατα πόλης, ποδήλατα βουνού, ποδήλατα αγώνα και ποδήλατα για τους μικρούς φίλους του Cyclist. Στις κάθετες επιφάνειες έχουν τοποθετηθεί αξεσουάρ και εξαρτήματα για ποδήλατα. Στο ίδιο επίπεδο έχει τοποθετηθεί ένας χώρος για την επισκευή των ποδηλάτων, καθώς και χώρος για την κοινότητα ποδηλατών. Στο πατάρι υπάρχει χώρος για είδη ένδυσης και υπόδησης για ποδηλάτες.

Το συγκεκριμένο κατάστημα δεν αντιμετωπίζεται ως ένας απλός χώρος πώλησης ποδηλάτου, αλλά ενσωματώνει στοιχεία από τις καταστάσεις και το περιβάλλον με το οποίο έρχεται σε επαφή καθημερινά  ένας ποδηλάτης. Η "φύση" κάνει εμφανή την παρουσία της στο κατάστημα, μέσω των υλικών που έχουν επιλεγεί, κάτι που ήταν εξαρχής επιλογή της αρχιτεκτονικής ομάδας. Ανάμεσα στα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ο τεχνητός χλοοτάπητας και τα βότσαλα.

Πρόκειται πραγματικά για έναν υπέροχο χώρο, για τον οποίο είμαστε χαρούμενοι που υπάρχει στην Αθήνα. Μπράβο στα παιδιά!

1 Comment

  • 30 Μαΐου 2011 at 11:35

    Εύγε στο Κατάστημα και σε όλους τους Έλληνες που καταφέρνουν να ξεχωρίζουν ακόμα και σε αυτές τις δύσκολες εποχές. Προς παραδειγματισμό και η διαφήμιση που χρειαζόμαστε προς το διεθνή χώρο.