BREAKING

0

Ντύστε τις μέσω QR codes!

Είναι παγκοσμίως γνωστό ότι το σεξ πουλάει, επομένως δεν είναι δυνατόν το γυμνό να περνάει αδιάφορο!

Αυτό τουλάχιστον φαίνεται να σκέφτηκαν οι υπεύθυνοι του online καταστήματος ρούχων Zappos, όταν κυκλοφόρησαν τη νέα τους διαφημιστική καμπάνια στην οποία πρωταγωνιστούν γυμνά μοντέλα κάνοντας καθημερινά πράγματα όπως τζόκινγκ, να ψάχνουν για ταξί και να παίζουν φρίσμπυ.

Η καμπάνια έχει σα σκοπό να δώσει έμφαση στη σειρά ρούχων της αλυσίδας με πρωτότυπο, καινοτόμο τρόπο, ενώ στις διαφημίσεις, που θα είναι κυρίως digital και θα έχουν την προτροπή «Ντύστε τις!», θα ενσωματωθεί ένας QR code που όταν θα σκανάρεται θα οδηγεί σε ένα βίντεο που θα δείχνει τι συνέβη στις κοπέλες μετά τη διαφήμιση. Οι χρήστες θα μπορούν να διαλέξουν ένα outfit για να ντυθούν οι κοπέλες και να το αγοράσουν μέσω του smartphone τους.

Μάλιστα, για να μη νιώθουν αδικημένες οι γυναίκες-αγοραστές, η εταιρεία πρόκειται να κυκλοφορήσει και μια σειρά διαφημίσεων με πρωταγωνιστές γυμνούς άντρες!

Η χρήση του γυμνού πάντως συνηθίζεται από πολλές φίρμες ρούχων προκειμένου να τραβήξουν την προσοχή του κοινού. Δεν ξεχνάμε τις διαφημίσεις της εταιρείας Calvin Klein με πρωταγωνιστές ημίγυμνα μοντέλα (το μόνο που φορούσαν ήταν jeans Calvin Klein) και υπαινίσσονταν ένα ménage à trois μεταξύ τους («τρίο» ελληνιστί). Οι διαφημίσεις αυτές προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις και κριτική καθώς θεωρήθηκαν υπέρμετρα προκλητικές στις ΗΠΑ.

Η φίρμα Abercrombie & Fitch, που απευθύνεται κυρίως σε teenagers, έχει επίσης δεχτεί έντονες κριτικές για τις διαφημίσεις της που περιλαμβάνουν εφήβους και «ενθαρρύνουν την σεξουαλική συμπεριφορά» σύμφωνα με τους γονείς που αντιδρούν.

 

Το σίγουρο πάντως είναι ότι το σεξ και το γυμνό πουλάει και αυτό φαίνεται!

 

0 Comment