15.1 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
More

    Η Google δοκιμάζει ειδικά εξοπλισμένα αυτοκίνητα που είναι αυτο-οδηγούμενα

    800px-Google's_Lexus_RX_450h_Self-Driving_Car

    Την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε και ένα ατύχημα με τραυματίες με εμπλοκή αυτο-οδηγούμενου αυτοκινήτου. Όπως είναι ίσως γνωστό η Google δοκιμάζει ένα στόλο από 23 ειδικά εξοπλισμένα αυτο-οδηγούμενα πρωτότυπα Lexus και ανακοίνωσε και επίσημα ότι έχει πλέον καταγράψει περισσότερα από 1.000.000 μίλια δοκιμών στο δρόμο. Τον περασμένο μήνα, η εταιρεία ξεκίνησε τις δοκιμές με δικού της σχεδιασμού mini-οχημάτα ημισφαιρικού σχήματος στους δημόσιους δρόμους γύρω από Mountain View.

    Η ενδιαφέρουσα πληροφορία την οποία αποκαλύπτει πλέον και επίσημα η Google, είναι ότι από το 2009 που ο γίγαντας της τεχνολογίας, ξεκίνησε την ανάπτυξη αυτο-οδηγούμενων αυτοκινήτων, τα εν λόγω πρωτότυπα οχήματα της έχουν εμπλακεί σε ατύχημα 14 φορές και με κύρια αιτία (11 από τις 14 περιπτώσεις) τη σύγκρουση με επερχόμενο όχημα. Τα οχήματα της Google δεν ήταν «υπαίτια» σε κανένα από τα περιστατικά, όπως δηλώνει η εταιρία.

    «Τα αυτο-οδηγούμενα αυτοκινήτά μας δέχονται συχνά σύγκρουση από οδηγούς οι οποίοι αποσπώνται και δεν δίνουν προσοχή στο δρόμο», έγραψε ο Chris Urmson, διευθυντής τoυ project των αυτο-οδηγούμενων οχημάτων της Google, στο blog post. «Το βασικό πρόβλημα είναι το ανθρώπινο λάθος και η απροσεξία» λέει για αυτά τα περιστατικά.

    Το περιστατικό που προκάλεσε την παραδοχή της Google για τα περιστατικά συγκρούσεων ήταν αυτό που συνέβη στις αρχές Ιουλίου, κατά το οποίο τρεις εργαζόμενοι της εταιρείας τραυματίστηκαν ελαφρά, όταν επέβαιναν σε ένα πρωτότυπο Lexus RX450h εξοπλισμένο με την τεχνολογία της Google και ενώ είχε σταματήσει σε ένα φανάρι κοντά στην έδρα της Google στο Mountain View της Καλιφόρνια.

    Η Google δήλωσε ότι ήταν το πρώτο συμβάν σύγκρουσης αυτο-οδηγούμενου αυτοκινήτου που καταλήγει σε -έστω και ασήμαντους- τραυματισμούς. Οι ειδικοί της Google έχουν εμμέσως παραδεχθεί ότι χρειάζονται αρκετές βελτιώσεις και προσαρμογές στο λογισμικό, το οποίο θα πρέπει να ανταποκρίνεται με τρόπο τέτοιο ώστε οι οδηγοί που ακολουθούν να μην αιφνιδιάζονται όταν το αυτο-οδηγούμενο όχημα «αποφασίζει» να φρενάρει, κάτι που το κάνει εξαιρετικά απότομα, ενεργώντας προφανώς ως μηχανή και όχι «προοδευτικά», όπως θα έκανε ο άνθρωπος.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles