18 C
Athens
Παρασκευή, 17 Μαΐου, 2024
More

    Samsung Ελλάς: Στόχος το Νο1 σε όλες της κατηγορίες το 2013!!

    Με στόχο την πρωτιά σε όλες τις κατηγορίες ηλεκτρονικών καταναλωτικών συσκευών, λευκών και μαύρων, η Samsung γιορτάζει αυτό το διήμερο στο Λαγονήσι την ίδρυση της θυγατρικής της στη χώρα μας, Samsung Electronics Ελλάς Α.Ε.

    Ο στόχος αυτός διατυπώθηκε δια στόματος του προέδρου της ελληνικής θυγατρικής, κ. Kevin Lee, ο οποίος διευκρίνισε ότι θέλει το brand της Samsung να γίνει το πιο αγαπητό στη χώρα μας…

    Αν αναλογιστεί πάντως κανείς ότι το brand της Samsung αυτή τη στιγμή διεθνώς κατατάσσεται στην 19η θέση της λίστας global brand value, με αξία που αγγίζει τα 19,49 δισ. δολάρια, μάλλον η κορεατική εταιρεία έχει πολλές πιθανότητες ανάλογης επιτυχίας και στη χώρα μας.

    Δεν ξεκινά άλλωστε από το μηδέν, αφού όπως διευκρίνισαν τα στελέχη της αυτή τη στιγμή διαθέτει τα πρωτεία σε αρκετές κατηγορίες τόσο σε ευρωπαϊκό επίπεδο (LCD TV 1η με μερίδιο αγοράς 31,1%, HTS 1η με μερίδιο αγοράς 25,7%, SBS -side by side refrigerators- 1η με μερίδιο αγοράς 41,4% και κινητά τηλέφωνα 2η με μερίδιο αγοράς 26,5%) όσο και στη χώρα μας. Ειδικότερα για την Ελλάδα, η εταιρεία είναι ήδη πρώτη στις τηλεοράσεις, στα συστήματα HHP και AV και στόχο έχει να περάσει μπροστά και στις συσκευές κινητής το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Για το 2012, ο στόχος είναι τα πρωτεία και στις κατηγορίες notebooks/PCs, στα συστήματα κλιματισμού (A/C), στα συστήματα ψύξης και πλύσης, έτσι ώστε το 2013 να φτάσει στον επιθυμητό στόχο της πρώτης θέσης σε όλες τις κατηγορίες ηλεκτρονικών καταναλωτικών συσκευών.

    Ειδικότερα για την αγορά κινητής τηλεφωνίας, όπως εξήγησε ο κ. Ιούλιος Μώκος, διευθυντής του τομέα κινητής της εταιρείας, στόχος της Samsung Ελλάς είναι να ξεπεράσει το 1 εκατ. πωλήσεις συσκευών φέτος, φτάνοντας περίπου τα 1,2 εκατ. τεμάχια, κάτι που θα της εξασφαλίσει την πρωτιά της κατηγορίας το β’ εξάμηνο του έτους. Την εντυπωσιακή εξάλλου επίδοση του τμήματος κινητής φανερώνουν οι αριθμοί, που αντίθετα με το «ρεύμα της αγοράς» (πτώση τζίρου -33% σε αξία και -11% σε τεμάχια), η Samsung κατάφερε να αυξήσει πάνω από 10 ποσοστιαίες μονάδες τα μερίδια της, από λίγο κάτω από 14% τον Ιούλιο του 2010 σε 24,3% τον Φεβρουάριο του 2011.

    Η εταιρεία διαθέτει σημαντικά όπλα στη φαρέτρα της για να πετύχει αυτόν τον στόχο, ξεκινώντας με το Galaxy S II, το οποίο κυκλοφορεί τον επόμενο μήνα, ενώ η «κορεατική αντεπίθεση» θα περιλαμβάνει 12 smartphones και 3 νέα tablets μέχρι το τέλος του εξαμήνου.

    Αντίστοιχα φιλόδοξοι και «επιθετικοί» είναι οι στόχοι και των υπολοίπων τμημάτων της Samsung Electronics Ελλάς Α.Ε. Για το τμήμα AV, όπως διευκρίνισε ο επικεφαλής του, κ. Γιώργος Τσαούσης, ο στόχος είναι να κινηθεί αντίθετα στο ρεύμα της αγοράς (πτώση 15-18% έως τώρα στο 2011) και να «πιάσει» σε έσοδα των στόχο των 125 εκατ. ευρώ για φέτος. Όσον αφορά τα μερίδια αγοράς ο στόχος είναι να παραμένει στην 1η θέση στις τηλεοράσεις με ποσοστό άνω του 40%, το 33% στα blu-ray συστήματα και το 35% στα home cinema συστήματα. Σημαντικότερο όπλο στη φαρέτρα της Samsung είναι η smart TV, που τα στελέχη της την χαρακτηρίζουν «επανάσταση στην τηλεόραση», καθώς διαθέτει έξυπνο σχεδιασμό (πλαίσιο 5 χιλιοστών), παρέχει έξυπνη εμπειρία (απεικόνιση 3D από 2D) και έξυπνες συνδέσεις (Samsung applications store, Internet, Skype, widgets όπως π.χ. naftemporiki.gr).

    Υψηλά είναι ο πήχης και στις Home Appliance συσκευές (ψυγεία, πλυντήρια, κλιματιστικά κ.λπ.), καθώς όπως διευκρίνισε ο κ. Αντώνης Νικολαΐδης, διευθυντής του τμήματος, στόχος παραμένει να γίνει η Samsung πιο επιθυμητή μάρκα και στις λευκές συσκευές.

    Στον τομέα της ψύξης, η εταιρεία επενδύει πολλά στον Grand Cru ψυγειοκαταψύκτη, με την υψηλότερη ενεργειακή απόδοση της αγοράς (A+++), ενώ στον τομέα των πλυντηρίων ρούχων η επαναστατική τεχνολογία eco bubble, που μετατρέπει το απορρυπαντικό σε φυσαλίδες, γλιτώνοντας 70% ενέργεια και 50% χρόνο πλύσης αποτελεί τη μοναδική στην αγορά πρόταση της Samsung, η οποία θα είναι διαθέσιμη από τα τέλη Απριλίου στα 750€.

    Στον κλιματισμό, ο στόχος είναι με τη 100% νέα συλλογή προϊόντων που λανσάρει η εταιρεία φέτος, με στοιχεία όπως καλύτερη ενεργειακή απόδοση, καθαρισμό ατμόσφαιρας (ενσωματωμένο ιονιστή) και καλύτερο design στην εξωτερική κατασκευή, να φτάσει κοντά στο Νο1 το 2012, με μερίδιο αγοράς 15%. Υψηλοί είναι οι στόχοι και στις άλλες οικιακές συσκευές (ρομποτική σκούπα, φούρνος μικροκυμάτων με κεραμική επίστρωση) στη λογική της πρωτιάς σε όλες τις κατηγορίες συσκευών.

    Τέλος, για το τμήμα προϊόντων Πληροφορικής (ΙΤ), όπως τόνισε ο επικεφαλής του κ. Αλέξανδρος Κινινής, στόχος είναι η ανοδική πορεία στα έσοδα. Το τμήμα από 45 εκατ. δολ. το 2009, «έπεσε» πέρσι στα 40 εκατ. δολ., αλλά για το 2011 ο στόχος είναι να φτάσει τα 63 εκατ. δολ. Αυτός θα επιτευχθεί εστιάζοντας περαιτέρω σε λύσεις B2B, ειδικότερα στην κατηγορία των notebooks, ενισχύοντας το κανάλι συνεργατών, αλλά και συμμετέχοντας επιλεκτικά σε διαγωνισμούς του δημοσίου. Στους εκτυπωτές η τάση είναι από τους inject στους lazer και έγχρωμους και η Samsung ετοιμάζει στο τρίτο τρίμηνο πρόταση και για A3 lazer εκτυπωτή, ενώ στις οθόνες σύντομα θα διαθέτει λύσεις σε 3D large format display.

    Η ολομέτωπη αντεπίθεση της Samsung λοιπόν, μόλις ξεκίνησε και κάτι μου λέει ότι δεν θα πλήξουμε στο επόμενο χρονικό διάστημα!!!

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles