Την ιστορία του “εκρηκτικού” Galaxy Note 7, όλοι τη γνωρίζουμε…. Κάποιοι χρήστες ωστόσο αντιμετώπισαν ιδιαίτερα αρνητικά και το ζήτημα της ανάκλησης συσκευών, αρκετά ώστε να προχωρήσουν σε μηνύσεις. Συγκεκριμένα, ένα σύνολο πελατών στη Νότια Κορέα είχε υποβάλλει μήνυση κατά της Samsung, με την αιτιολογία ότι η διαδικασία της ανάκλησης του Note 7 ήταν ενοχλητική και άβολη γι’αυτούς.
Το αρχικό αίτημα ήταν αποζημίωση 222 ευρώ για κάθε άτομο, ποσό που αυξήθηκε στα 365 ευρώ, καθώς οι υπογράφοντες τη μήνυση αυξήθηκαν στους 1.900!
Ένα δικαστήριο της ασιατικής χώρας όμως εξέδωσε απόφαση υπέρ της Samsung, δηλώνοντας ότι η «ενόχληση» ήταν εντός αποδεκτών ορίων. Παρόμοια υπόθεση εξελίσσεται και στην Αμερική, όμως τα δικαστήρια εκεί δεν έχουν ακόμα αποφανθεί.