18 C
Athens
Παρασκευή, 17 Μαΐου, 2024
More

    Τέλος στην προώθηση emails στα BlackBerry εκτός ωρών εργασίας για την αυτοκινητοβιομηχανία VW

    Η αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen, σε συνεννόηση με τα συνδικάτα των εργαζομένων σε αυτή, αποφάσισε να σταματήσει την προώθηση των εσωτερικών emails στις κινητές συσκευές των υπαλλήλων της, όταν αυτοί θα έχουν τελειώσει την εργασία τους για την ημέρα.

    Συγκεκριμένα, αποφάσισε να σταματά την προώθηση emails μισή ώρα μετά το τέλος της εργάσιμης ημέρας και να ξεκινά εκ νέου, μισή ώρα πριν την έναρξή της. Ο λόγος; Γιατί δημιουργεί αδικαιολόγητο άγχος στους εργαζομένους και την τάση να μπερδεύουν την προσωπική με την επαγγελματική τους ζωή, πράγμα που επηρεάζει την αποδοτικότητά τους. Αυτά στη Γερμανία.

    “Είναι κακό για την απόδοση του εργαζόμενου να είναι online 24 ώρες το 24ωρο. Έχουμε ανάγκη τον ελεύθερο χρόνο και τον χρόνο κατά τον οποίο θα μπορούμε να σκεφτούμε ένα ζήτημα χωρίς να χρειάζεται να ανταποκριθούμε άμεσα”, δηλώνουν εκπρόσωποι σωματείων, τόσο στη Γερμανία, όσο και τη Μεγάλη Βρετανία.

    Υπάρχει μία αυξανόμενη τάση να ελαχιστοποιείται ο χρόνος πρόσβασης σε πληροφορίες που αφορούν την εργασία σε πολλές εταιρίες, προσπαθώντας έτσι να προστατεύσουν την ποιότητα ζωής και δουλειάς των εργαζομένων τους. Η λύση της Volkswagen όμως, δεν είναι απαραίτητο πως μπορεί να εφαρμοστεί σε όλους τους κλάδους και όλες τις εταιρίες παγκοσμίως.

    Το ότι ασχολούνται κάποιοι με την ποιότητα ζωής των εργαζομένων τους όμως και συνειδητοποιούν πως η ποιότητα ζωής, επηρεάζει άμεσα και την ποιότητα της εργασίας τους, είναι όσο να ‘ναι ενθαρρυντικό. Φυσικά, όλα αυτά σε εταιρείες και χώρες που η εργασιακή συνείδηση είναι πολύ αυξημένη και από την πλευρά των εργαζομένων και από την πλευρά των σωματείων τους…

    Πηγή: BBC

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles