15.9 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
More

    “THE POWER OF SOCIAL MEDIA” – Εκπαιδευτικό σεμινάριο από το Κέντρο Καινοτομίας και Ανάπτυξης Ιδεών της Cyta

    Η Cyta, με την ιδιότητα της ως εταίρος του Junior Achievement Cyprus, διοργάνωσε πριν λίγες μέρες, μέσω του Κέντρου Καινοτομίας και Ανάπτυξης Ιδεών της, ένα ενδιαφέρον εκπαιδευτικό σεμινάριο με τίτλο “The Power of Social Media: How to best use Social Media to boost your Company”. To σεμινάριο πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου, και απευθυνόταν στους  «μαθητές-επιχειρηματίες» από όλη την Κύπρο, που λαμβάνουν μέρος στο πρόγραμμα «Μαθητική Επιχείρηση της Χρονιάς» για το 2017 και στους καθηγητές τους.

    0V4A6803a

    Τους συμμετέχοντες καλωσόρισε η λειτουργός Δημοσίων Σχέσεων της Cyta, κα Ελένη Ιωνά, ενώ ο Πρόεδρος του Διοικητικού του Συμβουλίου του Οργανισμού Junior Achievement Κύπρου, κ. Αντρέας Παπαδόπουλος, σε  χαιρετισμό του στην εκδήλωση, ευχαρίστησε τη Cyta για τη διαχρονική στήριξη της και εξήρε τις προσπάθειές της για προώθηση της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας στον τόπο μας.

    Στη συνέχεια, ακολούθησε παρουσίαση από τη λειτουργό του Κέντρου Καινοτομίας και Ανάπτυξης Ιδεών της Cyta, κα Νάσια Αγαπίου, για τις μέχρι τώρα δράσεις του Κέντρου, τόσο εκτός του Οργανισμού για στήριξη του Οικοσυστήματος Καινοτομίας στην Κύπρο, όσο και για την ανάπτυξη κουλτούρας επιχειρηματικότητας ανάμεσα στο ίδιο το προσωπικό της Cyta. Αναφέρθηκε σε παραδείγματα επιτυχημένων ανθρώπων, και έδωσε χρήσιμες συμβουλές, οι οποίες είχαν σαν στόχο  να βοηθήσουν και να καθοδηγήσουν τα παιδιά για την μετέπειτα πορεία τους.

    Στο κύριο μέρος του σεμιναρίου, που ήταν αφιερωμένο στα Κοινωνικά Δίκτυα, ο κ.Σταύρος  Κοντακσής, με σημαντική εμπειρία σε θέματα Διαδικτυακού Μάρκετινγκ και Senior Partner της εταιρείας Giraffe in the Kitchen, αναφέρθηκε στην ιστορία των κοινωνικών δικτύων και το πώς αυτά εξελίχθηκαν στην πορεία.. Αναφέρθηκε επίσης στο ποια από αυτά, θεωρούνται σήμερα ως τα σημαντικότερα μέσα προώθησης προϊόντων ενώ επεξηγήθηκε επίσης ο τρόπος με τον οποίο δομείται μια βασική στρατηγική προώθησης, ούτως ώστε να μπορέσουν οι μαθητικές εταιρείες να τη χρησιμοποιήσουν για να προωθήσουν πιο αποτελεσματικά τα προϊόντα τους.

    Στο τέλος της εκπαίδευσης οι μαθητές-επιχειρηματίες είχαν την ευκαιρία να περιγράψουν το προϊόν / υπηρεσία τους στον κ. Κοντακσή, ο οποίος μοιράστηκε μαζί τους πρακτικές συμβουλές για το πώς θα μπορέσουν καλύτερα να τα προωθήσουν μέσω των κοινωνικών δικτύων.

    Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι μετά το πέρας της εκπαίδευσης, εκπρόσωπος του τμήματος Διαδικτυακής Παρουσίας της Cyta κ. Γιάγκος Γιαγκουλλής , ανακοινώσε τις λεπτομέρειες διαγωνισμού που προκήρυξε η Cyta ανάμεσα στις μαθητικές εταιρείες για την «ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ».

    0V4A6550a 0V4A6577 a 0V4A6719a 0V4A6823a 0V4A6862a 0V4A6529 0V4A6519b 0V4A6597a

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles