BREAKING

0

Window shopping on line!

Αν κάτι μου έλειπε από το shopping, είναι το να μπορώ να αγοράζω αυτό που αρέσει τη στιγμή που το βλέπω και χωρίς να χρειάζεται απαραίτητα να είναι ανοιχτό το κατάστημα. Το γερμανικό Ινστιτούτο Fraunhofer όμως, ανέπτυξε για μένα και για όσους σκέφτονται σαν εμένα, μια νέα τεχνολογία που θα ενσωματωθεί στο online shopping, αλλάζοντας το ριζικά. Το σύστημα που ανέπτυξαν βασίζεται σε 4 κάμερες που αναγνωρίζουν τις χειρονομίες, το ύψος, το φύλο και το σχήμα του σώματος του χρήστη, έτσι ώστε να μπορεί να προσφέρει το κατάλληλο προϊόν για τον αγοραστή. Στη συνέχεια ο χρήστης μπορεί να το δει τρισδιάστατο στην οθόνη της βιτρίνας, να το περιστρέψει, να δει ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια, να ελέγξει στη συνέχεια τη διαθεσιμότητα ανάλογα με το μέγεθος και το χρώμα και αν συμφωνεί με την τιμή το αγοράζει πλησιάζοντας το κινητό του τηλέφωνο στο γυαλί της βιτρίνας. Οι υπεύθυνοι δήλωσαν, πως αυτό είναι το μέλλον του μάρκετινγκ καθώς οι έμποροι θα μπορούν να πωλού επί 24ώρου βάσεως χωρίς να χρειάζεται τα καταστήματα να είναι ανοιχτά, ενώ ο χρήστης θα μπορεί να κάνει τις αγορές του μέσω τηλεφώνου χωρίς να χρειάζεται να δίνει τα στοιχεία της πιστωτικής του. Το κόστος για τον εξοπλισμό μιας τέτοιας βιτρίνας υπολογίζεται περίπου στα €10.000. Πολλές μεγάλες εταιρείες έχουν ήδη δείξει ενδιαφέρον για το νέο αυτό σύστημα και μέχρι το τέλος του έτους θα εφαρμοστεί ως πιλοτικό σχέδιο σε κάποιες από αυτές.

0 Comment