20.2 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
More

    Πόσο Samsung προσπαθεί να γίνει η Apple; (Απόψεις)

    Θυμόμαστε τις εποχές που ένα νέο iPhone ήταν η είδηση της χρονιάς. Κυριολεκτικά. Μία φορά το χρόνο, η μία και μοναδική νέα πρόταση της Apple, ξέραμε ότι θα έρθει και θα ταράξει τα νερά στην κινητή. Με το hardware και το design του που «σπάει κόκκαλα», μέχρι το software που θα έλυνε στους χρήστες προβλήματα που δεν γνώριζαν ότι είχαν. That was last year… Takis.

    samsapple_conan_obrien_640_large_verge_medium_landscape

    Από τη στιγμή που ανέλαβε ο πιο «φιλικός προς τους επενδυτές» Tim Cook, ο τεχνοκράτης που «ακούει» αριθμούς, στατιστικές και μερίδια πωλήσεων, τα πράγματα άλλαξαν. Ξαφνικά, ξεκίνησαν οι διαρροές. Και όχι γιατί ένα prototype ξεχάστηκε σε ένα μπαρ. Αλλά γιατί ακολουθείται η τακτική να υπάρχουν διαρροές για να υπάρξει μία προσδοκία που άλλως, θα έπρεπε να πληρώσει πολλά λεφτά η Apple για να καλλιεργήσει. Πια. Γιατί η τέχνη του να καλλιεργείς προσδοκίες μέσω της σιωπής σου, είναι μία τέχνη που ξέχασε η Apple.

    Ξαφνικά επίσης, εμφανίζεται μία δεύτερη, πιο οικονομική συσκευή στα πλάνα της Apple. iPhone for the masses. Το iPhone 5C που λέγεται ότι θα παρουσιαστεί μαζί με το 5S. Στοιχηματίζουμε ότι το C σημαίνει China και είναι η σαφής προσπάθεια της Apple να φέρει στην αγορά ένα Apple πλαστικό τηλέφωνο, πιο οικονομικό, για να κατακτήσει μεγάλο μερίδιο αγοράς στην πολυπληθή αλλά με φτωχούς πολίτες χώρα και να βελτιώσει τα νούμερά της, άρα και να ικανοποιήσει τους επενδυτές της.

    Η Apple ξεφεύγει από αυτό από το οποίο ξεκίνησε. Ξεφεύγει από το όραμα και περνάει στους αριθμούς και τα μερίδια αγοράς. Η Apple πασχίζει να κατακτήσει τον κόσμο ως μία μεγάλη, κραταιά εταιρεία καταναλωτικών ηλεκτρονικών προϊόντων. Με απόλυτα μετρίσιμα μεγέθη στα ποσοστά υιοθέτησης του λειτουργικού της, με «γκάμα προϊόντων» στην κινητή τηλεφωνία που δεν περιορίζεται πια στο ένα καινούριο μοντέλο κάθε χρόνο, με «φιλικές» προτάσεις προς τους καταναλωτές της παγκοσμίως.

    Η Apple γίνεται Samsung.

    Με μία διαφορά. Η Samsung ποτέ δεν το «έπαιξε» ότι τα προϊόντα της αποτελούν status symbols, η Samsung διαθέτει μία σειρά από εργοστάσια παγκοσμίως, δικά της, που παράγουν τα components των συσκευών της και δεν απολογήθηκε ποτέ για τα πλαστικά της τηλέφωνα (αν και θα έπρεπε, ειδικά όταν κυκλοφορούν στις ίδιες τιμές που κυκλοφορούν όλα τα high-end smartphones). Η Apple αλλάζει δραματικά και μάλιστα, με ένα τρόπο που, όπως έχει αποδειχτεί στο παρελθόν με την HP και άλλες εταιρείες (ή ολόκληρα κράτη), εφόσον θα είναι προσανατολισμένη στην ευμάρεια των αριθμών, θα απολέσει την ουσία της. Κι αυτή είναι η καινοτομία.

    Αντίο Apple. Αντίο Steve.

    Υ.Γ. 1 Μπορείτε να διαβάσετε γιατί ΔΕΝ θέλουμε ένα φτηνό iPhone, εδώ.

    Υ.Γ. 2 Το παρόν ποστ αντικατοπτρίζει τις απόψεις του συντάκτη και όχι του μέσου στο σύνολό του.

    Related Articles

    17 ΣΧΟΛΙΑ

    τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles