15.9 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
More

    To “one more thing” του Steve Jobs στην ανακοίνωση του Xiaomi Mi 4 (και του Mi Band) από τον CEO, Lei Jun!

    Ο Lei Jun, ιδρυτής και CEO της Xiaomi, εδώ και χρόνια αποκαλείται ως… “ο Steve Jobs της Κίνας”. Αυτή τη σύγκριση η αλήθεια την έχει “καλλιεργήσει” και ο ίδιος, καθώς ντύνεται σχεδόν όπως ντυνόταν ο συνιδρυτής της Apple (με τζιν, μαύρο t-shirt και sneakers), ενώ τα smartphones της Xiaomi δεν είναι λίγοι εκείνοι που τα χαρακτηρίζουν σαν τα “iPhone της Κίνας”.

    Κι ενώ οι συγκρίσεις συνεχίζονται και πολλοί λένε πως ακόμη και το νέο Xiaomi Mi 4 παραπέμπει πολύ σε… iPhone, ο ίδιος ο Lei Jun δε δίστασε να εμφανιστεί στη σκηνή του event ανακοίνωσής του, που πραγματοποιήθηκε πριν λίγες ώρες στο Πεκίνο, παρουσιάζοντας το άκρως οικονομικό fitness band Mi Band με την ατάκα “one more thing…”.

    one-more-thing

    Ω, ναι αυτός ήταν ο τρόπος με τον οποίο πάντα ο Steve Jobs έκλεινε τις παρουσιάσεις του. Τυχαίο;

    Κι ενώ συμβαίνουν όλα -και η Xiaomi, με τα (εντυπωσιακά η αλήθεια) προϊόντα της, έχει καταφέρει να τραβήξει το ενδιαφέρον του παγκόσμιου κοινού και όχι μόνο της τοπικής αγοράς- ο Hugo Barra, το πρώην στέλεχος της Google που έχει προσλάβει η εταιρεία ως Global Vice President ώστε να τη βοηθήσει στην διείσδυσή της στην παγκόσμια αγορά, διαφωνεί με όσους σημειώνουν ότι τα προϊόντα της Xiaomi είναι “κλώνοι” αυτών της Apple.

    O ίδιος μίλησε στο “The Verge” και στους αγουροξυπνημένους Αμερικανούς δημοσιογράφους του, που έχασαν σήμερα ένα μεγάλο μέρος του… ύπνου τους λόγω του event στο Πεκίνο για την ανακοίνωση του Xiaomi Mi 4. Σημείωσε πως έχει κουραστεί να ακούει συγκρίσεις της εταιρείας του με την Apple και βλέπει την Xiaomi, η οποία απ’ ό,τι φαίνεται θα βασιστεί ιδιαίτερα στο brand Mi για τη διεθνή της επέκταση, ως μία “απίστευτα καινοτόμο εταιρεία” που δε σταματάει ποτέ να βελτιώνεται.

    Η Xiaomi, πάντως, κάνει “ένα βήμα τη φορά” και δε βιάζεται να επεκταθεί σε όλο τον πλανήτη άμεσα, με τις συσκευές της εταιρείας να ρίχνουν το βλέμμα τους, προς το παρόν, σε κοντινές στην Κίνα αγορές, όπως η Ινδία, η Σιγκαπούρη, η Μαλαισία, οι Φιλιππίνες και η Ινδονησία σύντομα.

    Με έμπνευση ή όχι από την Apple, το marketing της Xiaomi είναι εδώ και σίγουρα τα προϊόντα της θα μας απασχολήσουν πολύ -και στην Ευρώπη- το επόμενο διάστημα.

    Related Articles

    1 ΣΧΟΛΙΟ

    τα σχόλια είναι κλειδωμένα.

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles