Η μάχη ανάμεσα στην Samsung και στην Apple για το ποια από τις δύο εταιρείες θα καταφέρει να αποσπάσει το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς καλά κρατεί. Σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα που δημοσίευσε η Strategy Analytics, η Samsung κατά τη διάρκεια του Β’ τριμήνου του 2014 κατάφερε να ξεπεράσει (με βραχεία κεφαλή) την Apple σε πωλήσεις 4G συσκευών.
Συγκεκριμένα, όπως σημειώνεται στην αναφορά της Strategy Analytics, ο κορεατικός γίγαντας κατέλαβε την πρώτη θέση, καθώς κατάφερε να πουλήσει 28.6 εκατομμύρια 4G smartphones, κάτι που μεταφράζεται σε συνολικό μερίδιο αγοράς της τάξεως του 32.2%. Η Apple που στο προηγούμενο τρίμηνο κατείχε το 40.5% της αγοράς (έχοντας πουλήσει 32.7 εκατομμύρια συσκευές) υποχώρησε στη δεύτερη θέση, καταλαμβάνοντας το 31.9% της αγοράς στο Β’ τρίμηνο. Στην τρίτη θέση βρέθηκε η LG, η οποία όμως απέχει πολύ τόσο από την Samsung όσο και από την Apple, με μερίδιο αγοράς της τάξεως του 5.2%. Και οι τρεις μεγάλοι κατασκευαστές αυτή τη στιγμή καταλαμβάνουν το 70% της αγοράς 4G smartphones. Οι αναλυτές θεωρούν ότι η Apple έχασε την πρώτη θέση λόγω του γεγονότος ότι το iPhone 5 παρέμεινε πολύ καιρό στην αγορά, ενώ παράλληλα η εταιρεία που εδρεύει στο Cupertino δεν διαθέτει την ίδια μεγάλη ποικιλία συσκευών που υποστηρίζουν 4G, όπως η Samsung, η οποία αύξησε τις πωλήσεις της εξαιτίας κυρίως του Galaxy S5.
Με το iPhone 6 βέβαια να βρίσκεται προ των πυλών δεν αποκλείεται πολύ σύντομα, η Apple να προσπεράσει την Samsung στις πωλήσεις 4G συσκευών. Η μάχη ανάμεσα στους δύο κολοσσούς της κινητής τηλεφωνίας αναμένεται να έχει ακόμη πολλά επεισόδια…