21.5 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
More

    351 διασυνοριακά παράπονα καταναλωτών διερεύνησε το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Κύπρου

    Σε 351 ανήλθαν συνολικά τα διασυνοριακά παράπονα καταναλωτών που διερεύνησε κατά τη διάρκεια του 2021 το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Κύπρου. Αναλυτικότερα, 277 παράπονα υπεβλήθησαν από καταναλωτές οι οποίοι διαμένουν στην Κύπρο και 74 παράπονα υπεβλήθησαν από καταναλωτές, οι οποίοι διαμένουν σε άλλες χώρες της ΕΕ.

    Υπενθυμίζεται ότι το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή διερευνά υποθέσεις καταναλωτών οι οποίοι αντιμετωπίζουν πρόβλημα σε σχέση με προϊόν ή υπηρεσία που προμηθεύτηκαν από κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Νορβηγίας και της Ισλανδίας, παρέχοντας τους τη δυνατότητα υποβολής παραπόνου στο ΕΚΚ που λειτουργεί στη χώρα μόνιμης διαμονής τους.

    Οι κατηγορίες παραπόνων ήταν:

    – Μεταφορές 64% (225 παράπονα)

    – Εστιατόρια, ξενοδοχεία και υπηρεσίες διαμονής 7% (25 παράπονα)

    – Διάφορα αγαθά και υπηρεσίες 7% (24 παράπονα)

    – Θέματα αναψυχής και κουλτούρας 6% (22 παράπονα)

    – Είδη ένδυσης και υπόδησης 5% (20 παράπονα)

    – Υγεία 3% (10 παράπονα)

    – Έπιπλα και Οικιακός Εξοπλισμός 3% (10 παράπονα)

    – Εκτός ταξινόμησης της ατομικής κατανάλωσης με βάση τον σκοπό 3% (10 παράπονα)

    – Επικοινωνία 1% (3 παράπονα)

    – Άλλα 1% (2 παράπονα)

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles