BREAKING

0

Απροετοίμαστες οι επιχειρήσεις να εφαρμόσουν τους νέους κανονισμούς ασφαλείας που τίθενται σε ισχύ το 2019 στις online αγορές

onlinepayment

Αν και η συνεχιζόμενη άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου λειτουργεί υποστηρικτικά για πολλούς εμπόρους, πρόσφατη έρευνα της Mastercard αποκαλύπτει ότι το 75% των επιχειρήσεων δεν έχει ενημερωθεί για την επικείμενη εφαρμογή του νέου προτύπου ασφαλείας, Strong Customer Authentication (SCA), που θα τεθεί σε ισχύ μέσα στο 2019 με στόχο την περαιτέρω διασφάλιση των καταναλωτών κατά τις ηλεκτρονικές τους συναλλαγές.

Συγκεκριμένα με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε σ’ ένα μικρό δείγμα ηλεκτρονικών εμπόρων σε όλη την Ευρώπη, παρά τις επικείμενες αλλαγές, μόλις το 14% των Ευρωπαίων λιανοπωλητών υποστηρίζει ήδη το SCA το οποίον αξιοποιεί μεθόδους ελέγχου ταυτότητας σε πραγματικό χρόνο (όπως οι δυναμικοί κωδικοί πρόσβασης και βιομετρικά χαρακτηριστικά), συμπεριλαμβανομένων των δακτυλικών αποτυπωμάτων, των χαρακτηριστικών του προσώπου, της ίριδας και της φωνητικής αναγνώρισης.

Επιπλέον, όπως προκύπτει από τη μελέτη, το 51% δηλώνει είτε ότι θα είναι έτοιμο μετά τον Σεπτέμβριο του 2019, είτε ότι δεν έχει κανένα πλάνο υποστήριξης. Όπως σημειώνουν οι συντάκτες της έρευνας, εξαιτίας των χαμηλότερων ποσοστών αποδοχής και των υψηλότερων ποσοστών απάτης, το χάσμα μεταξύ ηλεκτρονικών και φυσικών αγορών παραμένει πρόβλημα. Τα ποσοστά απάτης στις ψηφιακές πληρωμές στην Ευρώπη είναι δέκα φορές υψηλότερα σε σχέση με τις συναλλαγές που διεξάγονται με φυσική παρουσία, γεγονός που έχει αρνητικό αντίκτυπο στη χρήση καρτών και την αξία τους ως μέσο πληρωμής.

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)