BREAKING

0

Υπηρεσίες για e-shops από την MyCallCenter

Είναι γεγονός πως τα τελευταία χρόνια ο χώρος του e-shop γνωρίζει μεγάλη άνθηση παγκοσμίως αλλά και στη χώρα μας.

mycallcenter

Οι λόγοι είναι πολλοί και θα μπορούσαμε να αναφέρουμε, ως παράδειγμα, τους εξής:
- παραγγελία από το χώρο μας,
- καλύτερες τιμές,
- λιγότερα έξοδα,
- σύγκριση τιμών,
- αμεσότητα.

Για να γίνει, όμως, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα επιτυχημένο πρέπει να επενδύσει κόπο, χρόνο και κεφάλαιο σε διάφορες ενέργειες.Η επένδυση πρέπει να γίνεται με πλάνο, στρατηγικά και με την επιλογή του σωστού πάντα συνεργάτη αλλιώς θα επέλθει κούραση, αγανάκτηση και άσκοπη δαπάνη σε μεγάλα χρηματικά ποσά.

Εάν διαθέτετε, λοιπόν, e-shop και επιθυμείτε να γλιτώσετε χρόνο αλλά και χρήματα αλλά και να αποκτήσετε έναν αξιόπιστο συνεργάτη, τότε η Mycallcenter είναι η επιλογή που δεν θα σας απογοητεύσει καθώς φροντίζει με την εμπειρία του εξειδικευμένου προσωπικού και τα τεχνολογικά μέσα που διαθέτει, για την άμεση εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών σας, μέσα από ένα μεγάλο portfolio υπηρεσιών.

mycallcenter2

Ποιότητα Εξυπηρέτησης
Με έμφαση στο ποιοτικό αποτέλεσμα, η MyCallCenter κατηγοριοποιεί τους πελάτες της σύμφωνα με την δραστηριότητα τους έτσι ώστε η επιλογή των τηλεφωνικών εκπροσώπων που θα εξυπηρετούν το έργο να γίνεται βάσει προηγούμενης επαγγελματικής εμπειρίας και γνώσεων.

Ας γνωρίσουμε καλύτερα όμως μερικές από αυτές τις υπηρεσίες :

- Παρεχόμενες υπηρεσίες διαχείρισης κλήσεων για e-shop
- Τηλεφωνική εξυπηρέτηση υποψήφιων και υφισταμένων πελατών
- Καταχώρηση & πλήρης διαχείριση παραγγελιών
- Ενημέρωση για τρέχουσες προσφορές
- Αύξηση Μ.Ο. καλαθιού με στοχευμένες ενέργειες up-sell&cross-sell
- Ενημέρωση για το στάδιο της παραγγελίας
- Διεξαγωγή εξερχομένων κλήσεων (επιβεβαίωση παραγγελιών, έρευνα ικανοποίησης πελατών κτλ)
- Online παρακολούθηση των εισερχόμενων τηλεφωνημάτων
- Ενημέρωση με email των εισερχόμενων τηλεφωνημάτων
- Παροχή αριθμού με πολλαπλά κανάλια φωνής (welcome announcement, time condition, IVR, voice2mail, click2call etc)
- Εξασφάλιση αδιάλειπτης λειτουργίας του Call Center ( Disaster Recovery Plan )
- Ηχογράφηση κλήσεων

Εκδηλώστε το ενδιαφέρον σας για μία τηλεφωνική επικοινωνία ή συνάντηση με το τμήμα πωλήσεων της εταιρείας με στόχο την εκτενέστερη ενημέρωση σας σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχονται από την MyCallCenter.

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

mycallcenter3

My CallCenter
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΟΥ 1 & ΠΕΙΡΑΙΩΣ 66-68, Ν. ΦΑΛΗΡΟ , 18547
Τηλ.: 215 215 1870
info@mycallcenter.gr
www.mycallcenter.gr

0 Comment