BREAKING

0

Samsung: Αρνήθηκε να προβεί στην αντικατάσταση συσκευής σε χρήστη που δεν υπέγραψε συμφωνία εμπιστευτικότητας

Σε έναν άνδρα από τη Σιγκαπούρη πρόσφατα δεν έγινε δεκτή η αίτησή του στη Samsung για αντικατάσταση μιας ελλατωματικής Galaxy S7 edge συσκευής, εκτός και αν παραιτηθεί του δικαιώματος να ασκήσει επικριτικά σχόλια ενάντια στην κορεατική εταιρεία δημοσίως. Με άλλα λόγια, απειλεί να προβεί σε μήνυση του πελάτη, αν υπογράψει και στη συνέχεια προβεί σε επικριτικά σχόλια. Η όλη ιστορία ξεκίνησε στις 23 Φεβρουαρίου, όταν το smartphone ενός χρήστη υπερθερμάνθηκε κάτι που είχε ως τελικό αποτέλεσμα την αστοχία της συσκευής, έξι μόλις ημέρες μετά την αγορά της.

samsung-galaxy-s7-edge-out-about-26

Όταν πήγε να ανταλλάξει τη συσκευή του με μια καινούρια, η εταιρεία τον υποχρέωσε να υπογράψει ορισμένους όρους, που μεταξύ άλλων ανέφεραν χαρακτηριστικά: «Με την αποδοχή της φορητής συσκευής εκ μέρους σας συμφωνείτε να μην, άμεσα ή έμμεσα (συμπεριλαμβομένης της χρήσης ψευδωνύμου ή ανώνυμα), δημοσιεύσετε σε μέσα (Facebook, Twitter, ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο) ή σε οποιοδήποτε πρόσωπο ή οντότητα, οποιαδήποτε δήλωση ή σχόλιο που θα οδηγήσει στη δυσφήμιση της Samsung (συμπεριλαμβανομένων των προιόντων της Samsung, των υπηρεσιών, των στελεχών και των εργαζομένων σε αυτή)».

Αφού αρνήθηκε να υπογράψει, η Samsung δεν του επέτρεψε να αντικαταστήσει τη συσκευή του. Στη συνέχεια, συνέταξε και απέστειλε ένα email στην εταιρεία αναφερόμενος στο περιστατικό αυτό, απαντώντας του ότι θα επιληφθούν σύντομα του ζητήματος, χωρίς κάτι τέτοιο να συμβεί. Στις 24 Μαρτίου απευθύνθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα της Samsung Mobile Singapore για να λάβει την απάντηση ότι η συμφωνία αυτή αποτελεί κάτι το συνηθισμένο.

Η νομική γλώσσα που χρησιμοποιείται στους όρους είναι ιδιαίτερα σημαντική και αξίζει προσοχής, καθώς επισημαίνει ότι η ανταλλαγή αποτελεί μια πράξη καλής θέλησης της Samsung, παρά το γεγονός ότι η συσκευή καλυπτόταν από εγγύηση, που φυσικά καλύπτει περιπτώσεις σαν και αυτή. Αν όντως αληθεύει αυτή η υπόθεση, τότε πρόκειται για μια σοβαρή απόπειρα της Samsung να προλάβει ενδεχόμενη θύελλα, σαν αυτή του φιάσκου του Note 7. Πρόκειται για τη δεύτερη φορά που μας απασχολεί η Samsung Σιγκαπούρης μέσα σε μια ημέρα, καθώς μόλις πριν λίγες ώρες, ένα κατάστημα της εταιρείας είχε τυλιχθεί στις φλόγες.

0 Comment