BREAKING

0

Στα ύψη οι πωλήσεις φορητών υπολογιστών το 3ο τρίμηνο του 2020

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Canalys, η παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικών υπολογιστών αυξήθηκε κατά 12,7% το 3ο τρίμηνο του 2020 και ανήλθε στα 79,2 εκατ. μονάδες, καθώς συνέχισε να επωφελείται από την κρίση του COVID-19. Η αυξητική τάση ήταν ιδιαίτερα ανοδική για την κατηγορία των φορητών υπολογιστών, οι πωλήσεις των οποίων σε παγκόσμιο επίπεδο, άγγιξαν τα 64 εκατ. μονάδες, αυξανόμενες κατά 28,3% σε ετήσια βάση.

Η αγορά φορητών υπολογιστών είχε να φτάσει σε αυτά τα επίπεδα από το 4ο τρίμηνο του 2011, όταν είχε διαμορφωθεί στα 64,6 εκατ. συσκευές. Σύμφωνα με τους αναλυτές, τη ζήτηση για φορητούς υπολογιστές τροφοδοτεί το δεύτερο κύμα της πανδημίας του COVID-19 σε πολλές χώρες, το οποίο αναγκάζει επιχειρήσεις και οργανισμούς να επενδύσουν σε πιο μακροπρόθεσμα πλάνα για εξ αποστάσεως εργασία.

Αντίθετη πορεία ακολούθησαν οι πωλήσεις των επιτραπέζιων ηλεκτρονικών υπολογιστών που το εξεταζόμενο διάστημα μειώθηκαν κατά 26% έναντι του 3ου τριμήνου του 2019.

Οι πέντε κορυφαίοι κατασκευαστές

Σε επίπεδο κατασκευαστών, η Lenovo βρέθηκε στην πρώτη θέση της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρονικών υπολογιστών το 3ο τρίμηνο, πετυχαίνοντας αύξηση 11,4% σε σχέση με πέρσι, με συνολικές πωλήσεις 19 εκατ. συσκευών. Η HP σημείωσε ανάλογη εντυπωσιακή αύξηση κατά 11,9%, για να εξασφαλίσει τη δεύτερη θέση με πωλήσεις 18,7 εκατ. μονάδων.

Η Dell, που βρίσκεται στην τρίτη θέση, υπέστη μικρή μείωση πωλήσεων κατά 0,5% στις αποστολές σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα. Apple και Acer συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα με τους πιο ισχυρούς παίκτες της διεθνούς αγοράς ηλεκτρονικών υπολογιστών, πετυχαίνοντας αυξήσεις κατά 13,2% και 15%, αντίστοιχα.

“Οι προμηθευτές, η αλυσίδα εφοδιασμού και τα κανάλια διάθεσης είχαν πλέον χρόνο να βρουν τα πατήματα τους και να επενδύσουν στην αγορά - ειδικά - των φορητών υπολογιστών, οι οποίοι συνεχίζουν να έχουν τεράστια ζήτηση τόσο από τις επιχειρήσεις, όσο και από τους καταναλωτές”, αναφέρει η Canalys. “Οι κυβερνήσεις σε πολλά μέρη του κόσμου, έχοντας συνειδητοποιήσει τη σημασία της πρόσβασης στον ηλεκτρονικό υπολογιστή για τη διατήρηση της οικονομικής δραστηριότητας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, παρενέβησαν με οικονομική υποστήριξη ή ακόμα και με πλήρη επιδότηση συσκευών. Αυτό ήταν ιδιαίτερα κρίσιμο στον χώρο της εκπαίδευσης”, εξηγούν οι αναλυτές της εταιρείας.

Όπως εκτιμά η Canalys, οι δαπάνες για την Πληροφορική, συμπεριλαμβανομένης της επένδυσης σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, θα είναι ο βασικός παράγοντας οικονομικής ανάκαμψης του κλάδου μετά από την πανδημία. Όπως σημειώνει, τα αποτελέσματα της υγειονομικής κρίσης στον τρόπο εργασίας, μάθησης και συνεργασίας των ανθρώπων θα δημιουργήσουν σημαντικές ευκαιρίες για τους πωλητές υπολογιστών τα επόμενα χρόνια.

“Καθώς η διαχωριστική γραμμή μεταξύ της επαγγελματικής και της οικιακής ζωής είναι όλο και πιο ασαφής, είναι σημαντικό να ληφθούν υπόψη διάφορα ζητήματα που αφορούν τις συσκευές, με έμφαση στην κινητικότητα, τη συνδεσιμότητα, τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας και την ποιότητα οθόνης και ήχου. Η διαφοροποίηση στα χαρτοφυλάκια προϊόντων για την κάλυψη βασικών τμημάτων, όπως η εκπαίδευση και το mainstream gaming, θα προσφέρει επίσης νέους θύλακες ανάπτυξης”, κατά τους αναλυτές.

Πέρα από τον ίδιο τον υπολογιστή, οι αναλυτές προβλέπουν αυξημένη ζήτηση για αξεσουάρ, νέες υπηρεσίες, πακέτα συνδρομών και έντονη εστίαση στην ασφάλεια των τελικών σημείων. Αυτές οι τάσεις θα ωφελήσουν περισσότερο τους πωλητές, οι οποίοι παρέχουν ολιστικές λύσεις, που επιτρέπουν στους πελάτες τους να κάνουν διαρθρωτικές αλλαγές στη λειτουργία τους.

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)