BREAKING

0

Το νέο Πρωτόκολλο Ασφάλειας και Υγείας για τις διοργανώσεις Συνεδρίων και Εκδηλώσεων στην Κύπρο

Το Υπουργείο Υγείας δημοσιοποίησε πρόσφατα το νέο Πρωτόκολλο Ασφάλειας και Υγείας που πρέπει να εφαρμόζεται, για τη Διοργάνωση συνεδρίων, βραβεύσεων και συμποσίων, βάσει των διαταγμάτων που ισχύουν για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού.

Το Πρωτόκολλο περιλαμβάνει συγκεκριμένες οδηγίες για την παρεμπόδιση της εξάπλωσης του ϊού SARS-CoV-2, οι οποίες πρέπει να ακολουθούνται πιστά κατά τον προγραμματισμό και την υλοποίηση δραστηριοτήτων διοργάνωσης εκδηλώσεων για συνέδρια, βραβεύσεις, επίσημα δείπνα, επιχειρηματικά δείπνα, επαγγελματικές συγκεντρώσεις, συμπόσια, εταιρικές εκδηλώσεις κτλ.

Πιο συγκεκριμένα θα πρέπει να τηρούνται τα ακόλουθα:

  • Καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης οι παρευρισκόμενοι θα πρέπει να είναι καθήμενοι με εξαίρεση το χρόνο της μετακίνησης τους εντός του χώρου και το cocktail.
  • Η μέγιστη χωρητικότητα σε άτομα ορίζεται αναλόγως των τετραγωνικών μέτρων, ήτοι : 3 τ.μ. ανά άτομο, για εσωτερικούς χώρους και 2 τ.μ. ανά άτομο για εξωτερικούς χώρους, και παράλληλα θα πρέπει να διασφαλιστεί ότι θα υπάρχει απόσταση 0,5 μέτρου μεταξύ των θέσεων προς όλες τις πλευρές. Νοείται ότι η απόσταση αυτή δεν εφαρμόζεται για άτομα που διαμένουν στην ίδια οικία.
  • Οι σύνεδροι/ προσκεκλημένοι δεν μπορούν να ξεπερνούν τον αριθμό των 50 ατόμων κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων και cocktail ανά σταθμό σερβιρίσματος (service station), ώστε να υπάρχει ο απαραίτητος έλεγχος. Το σερβίρισμα ποτών και εδεσμάτων θα πρέπει να γίνεται αποκλειστικά και μόνο από το προσωπικό του χώρου. Το σερβίρισμα θα πρέπει να γίνει σε χώρο όπου θα υπάρχουν διαθέσιμα 2.τ.μ. (εσωτερικούς/εξωτερικούς χώρους) ανά άτομο. Δηλαδή 100τ.μ για 50 άτομα.
  • Σε περίπτωση που θα σερβιριστούν καθήμενοι οι συμμετέχοντες, θα ισχύουν οι πρόνοιες του πρωτοκόλλου για τους χώρους εστίασης.

Το Πρωτόκολλο περιλαμβάνει επίσης τις ακόλουθες λεπτομερείς κατευθυντήριες γραμμές:

  1. Οδηγίες προς Εταιρείες Διοργάνωσης Εκδηλώσεων πριν την πραγματοποίηση της εκδήλωσης / συνεδρίων / επίσημων δείπνων / βραβεύσεων.
  2. Προετοιμασία του χώρου εκδήλωσης
  3. Προσωπικό
  4. Εγγραφές συνέδρων
  5. Συνέδριο / Εκδήλωση / Δείπνο
  6. Διαλείμματα για καφέ – υποδοχή cocktail
  7. Δείπνο / Εορταστικό (επίσημο) Δείπνο
  8. Συνεργάτες

Για πληρέστερη ενημέρωση μπορείτε να βρείτε εδώ αυτούσιο το Πρωτόκολλο.

0 Comment

Post a Comment

(required)
(required - never published nor shared)