BREAKING

0

Δύο νέες αλλαγές πραγματοποιεί το Facebook στον newsfeed αλγόριθμό του

Χτες ανακοίνωσε το Facebook δύο νέες παραμέτρους που επηρεάζουν τι θα βλέπει ο χρήστης στο newsfeed του βοηθώντας τον έτσι στο να βρίσκει εύκολα και γρήγορα ενδιαφέροντα και χρήσιμα για αυτόν θέματα.

clickbait facebook

Σίγουρα θα σου έχει τύχει, καθώς scrollάρεις το newsfeed σου να δεις ειδήσεις που σε προκαλούν να τις πατήσεις χωρίς ωστόσο να έχουν κάτι ουσιώδες να σου προσφέρουν. Αυτές οι ειδήσεις έχουν, συνήθως, παραπλανητικούς ή/και υπερβολικούς τίτλους που μόνος τους στόχος είναι το κλικ σου και κατ’ επέκταση μεγαλύτερο οργανικό reach! Η πρώτη από τις δύο βελτιώσεις στις οποίες προχώρησε το Facebook θα βοηθήσει στην εξάλειψη αυτού του φαινομένου. Πώς;  Εξετάζοντες τους εξής παράγοντες: το χρόνο παραμονής στο site που σε οδηγεί η είδηση καθώς και το βαθμό αλληλεπίδρασης των αναγνωστών με την είδηση! Εάν κάποιος μείνει για αρκετή ώρα στο site σημαίνει πως βρήκε κάτι το οποίο τον ενδιαφέρει και άρα ο τίτλος δεν είναι click-baiting. Επίσης, πολύ σημαντικό είναι και πόσοι «αλληλεπιδρούν» με την είδηση κάνοντας comments, like και share έναντι αυτών που απλά κάνουν κλικ. Εάν ο αριθμός αυτών που αλληλεπιδρούν είναι μικρότερος από αυτούς που έχουν κάνει κλικ στην είδηση τότε και αυτό είναι δηλωτικό ενός «ψαρωτικού» τίτλου!

click bait headline on facebook

Συχνό φαινόμενο αποτελεί και η χρήση  links στα posts με μια φωτογραφία ή κείμενο να συνοδεύει την ανάρτηση, απενεργοποιώντας την προεπισκόπηση του συνδέσμου. Το Facebook θέλει να μειώσει αυτό το φαινόμενο καθώς, βάσει έρευνας που πραγματοποίησε, οι χρήστες επιζητούν την default εκδοχή των links (να εμφανίζεται το πλαίσιο προεπισκόπησης) καθώς σε αυτό μπορούν να δουν χρήσιμες πληροφορίες, όπως ο τίτλος και την αρχή της είδησης.

link with preview on facebook

Τι γίνεται, όμως, εάν ο τίτλος είναι click-baiting ή δεν χρησιμοποιείται η προεπισκόπηση του συνδέσμου; Ο αλγόριθμος του newsfeed  λαμβάνει υπόψη του, μεταξύ άλλων, αυτές τις νέες παραμέτρους και καθορίζει εάν θα εμφανιστεί στο newsfeed των χρηστών ή όχι!

Το μόνο σίγουρο είναι πως για ακόμη μια φορά οι διαχειριστές Facebook σελίδων θα δουν το organic reach τους να κατακρημνίζεται!

Εσύ, τι πιστεύεις; Είναι μια σημαντική νίκη στον πόλεμο για ποιοτικό περιεχόμενο ή μήπως το Facebook ωθεί έμμεσα σε χρήση υπηρεσιών όπως τα Facebook Ads;

0 Comment