Το Amazon ήταν ένα από τα πρώτα ηλεκτρονικά καταστήματα (αν όχι το πρώτο) που καθιέρωσε το σύστημα των προπαραγγελιών, δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να λάβουν σειρά προτεραιότητας για να αποκτήσουν τα αγαπημένα τους προϊόντα, όταν αυτά κυκλοφορήσουν. Τώρα ήρθε η σειρά του Amazon να επωφεληθεί διπλά από αυτό το σύστημα, τόσο ως κατάστημα όσο και ως κατασκευαστής. Οι προπαραγγελίες για το νέο tablet Kindle Fire, που αναμένεται μέσα στο Νοέμβριο στην τιμή των 200 δολαρίων, έφτασαν τις 95.000. Αναφορικά, το iPad σημείωσε 300.000 πωλήσεις στην πρώτη περίοδο της κυκλοφορίας του.