20 C
Athens
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024
More

    Ανανεώνεται το Facebook! Δείτε τη “συνταρακτική” (ανύπαρκτη) αλλαγή στο logo της εταιρείας

    Η Meta αποφάσισε να ανανεωθεί. Γι’ αυτό, προχώρησε σε “δραστικές” αλλαγές στο logo του Facebook. Ο στόχος της εταιρείας ήταν να πραγματοποιήσει ένα update στην ταυτότητα της, όμως το αποτέλεσμα προκαλεί έκπληξη! Το λογότυπο του γνωστού μέσου κοινωνικής δικτύωσης αναμορφώθηκε, παραμένοντας…. ίδιο!

    Όπως μπορούμε εύκολα να παρατηρήσουμε στη νέα εικόνα, το γνώριμο μπλε που συνοδεύει το Facebook από την αρχή της ιστορίας του έγινε απλώς λίγο πιο σκούρο. Μια ανεπαίσθητη διαφορά σημειώθηκε, ώστε να ξεχωρίζει και στο αρχικό γράμμα “F”, την οποία είναι σχεδόν αδύνατο να την παρατηρήσει κάποιος!

    Η σχετική ανακοίνωση την Meta για την “συνταρακτική” αυτή αλλαγή αναφέρει τα εξής:

    “Πρόθεσή μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα ανανεωμένο σχέδιο του λογότυπου του Facebook που θα ήταν πιο τολμηρό, electric και διαχρονικό. Κάθε μία από τις ξεχωριστές, νέες βελτιώσεις οδηγεί σε μεγαλύτερη αρμονία σε ολόκληρο το σχεδιασμό ως βασικό στοιχείο της ταυτότητας της εφαρμογής. Αυτό το πετύχαμε ενσωματώνοντας μια πιο σίγουρη έκφραση του βασικού μπλε χρώματος του Facebook, η οποία έχει σχεδιαστεί για να είναι πιο οπτικά προσβάσιμη στην εφαρμογή μας και παρέχει ισχυρότερη αντίθεση για να ξεχωρίζει το “f””.

    Διαβάστε επίσης:

    TikTok: Ειδική σήμανση για περιεχόμενο που δημιουργείται με ΑΙ (digitallife.gr)

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles