Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, με στόχο να κρατήσει τη μαθητική κοινότητα σε επαφή με την εκπαιδευτική διαδικασία λόγω της αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων στο πλαίσιο των περιορισμών που προκύπτουν από την πανδημία COVID-19 και μετά από έλεγχο και αξιολόγηση διαφορετικών προτάσεων, επέλεξε την πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης Cisco Webex Meetings ως την επίσημη πλατφόρμα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Η υλοποίηση του προγράμματος, με κύριο χαρακτηριστικό τα πολύ στενά χρονικά περιθώρια, δοκιμάστηκε την Παρασκευή 13 Μαρτίου 2020 σε σχολική μονάδα με τη συμμετοχή του Πρωθυπουργού και της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου. Τη Δευτέρα 16 Μαρτίου ξεκίνησε δυναμικά η ενημέρωση για το πρόγραμμα, σε συνεργασία με τον Gold Partner της Cisco, τη Space Hellas. Σε διάστημα μόλις 9 εργάσιμων ημερών πραγματοποιήθηκαν συνολικά 17 τηλεδιασκέψεις και σεμινάρια, όπου εκπαιδεύθηκαν οι ομάδες υποστήριξης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης του συνόλου των Λυκείων (1.709 Γενικά Λύκεια, Επαγγελματικά Λύκεια, Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα) και των Γυμνασίων (2.055 Γυμνάσια, Ειδικά Εργαστήρια Επαγγελματική Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, Ειδικά Γυμνάσια), αποτελούμενα από 3.460 Διευθυντές, καθώς και εκπαιδευτικούς με ψηφιακές δεξιότητες. Σταδιακά όλοι οι καθηγητές των Λυκείων και Γυμνασίων, 33.892 και 38.376 αντίστοιχα, της χώρας, απέκτησαν προσωπικό λογαριασμό στην πλατφόρμα Cisco Webex Meetings, την προσωπική τους ψηφιακή τάξη και άρχισαν να οργανώνουν τηλε-μαθήματα με τους μαθητές Λυκείου και Γυμνασίου, 370.017 και 340.479 αντίστοιχα.
Έως τις 31/03 έχουν διεξαχθεί συνολικά 72.102 μαθήματα με πάνω από 1.000.000 συμμετοχές μαθητών
Για την τεχνική υποστήριξη του προγράμματος, ενεργοποιήθηκε και λειτουργεί στο Υπουργείο ένας Κεντρικός Μηχανισμός Υποστήριξης δευτέρου επιπέδου (helpdesk), όπου 44 εξιδεικευμένα στελέχη απαντούν σε τηλεφωνήματα και ηλετρονικά μηνύματα των ομάδων υποστήριξης των Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας, αλλά και μεμονωμένων εκπαιδευτικών, βοηθώντας τους στη δημιουργία ψηφιακών τάξεων, αλλά και στην ευρύτερη χρήση της πλατφόρμας. Συνολικά μέχρι σήμερα, έχουν εξυπηρετηθεί περισσότερες από 17,000 κλήσεις και ηλεκτρονικά μηνύματα.Το τηλεφωνικό κέντρο του help desk υποστηρίζεται από την Cosmote, Gold Partner της Cisco.
Στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η Cisco Ελλάδος, συνεισέφερε στη διοργάνωση και τεχνική υποστήριξη των εκπαιδεύσεων των ομάδων εργασίας, τη δημιουργία των λογαριασμών των εκπαιδευτών στην πλατφόρμα Cisco Webex Meetings για τον σχεδιασμό των ψηφιακών τάξεων, καθώς και στη διάθεση 15 εξειδικευμένων στελεχών στο help desk του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Αρωγός σε όλες τις παραπάνω δράσεις είναι η Space Hellas, Gold Partner της Cisco.
Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε την Παρασκευή 3 Απριλίου 2020 με την εκπαίδευση και ενσωμάτωση στην πλατφόρμα και των Δημοτικών σχολείων, τα οποία αφορούν σε 69.666 εκπαιδευτικούς και 623.363 μαθητές.