Μία έρευνα ήρθε πρόσφατα στο φως, η οποία μας φανερώνει τις συνήθειες των καταναλωτών των H.Π.Α. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από 5.000 συμμετέχοντες, τα πιο γνωστά fitness trackers είναι τα προϊόντα της Fitbit, καθώς ένα ποσοστό της τάξης του 8.4% ανέφερε ότι διαθέτει στην κατοχή του ένα Fitbit tracker. Στην δεύτερη θέση με 3.6% είχαμε τα προϊόντα της Garmin, ενώ 2.4% ανέφεραν ότι έχουν στην κατοχή τους μία συσκευή της Jawbone.
Συνολικά, υπολογίζεται ότι 1 στους 5 από τους συμμετέχοντες έχουν αγοράσει ένα fitness tracker. Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο βέβαια της συγκεκριμένης έρευνας δεν είναι τόσο η προτίμηση που δείχνει το κοινό στο Fitbit tracker, αλλά στο ερώτημα ποιο fitness-based προϊόν θα αγοράσουν στο μέλλον, ένα σεβαστό ποσοστό της τάξεως του 5.9% απάντησε το… Apple Watch! Αν και το smart ρολόι της Apple εννοείται πως δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένα fitness band, παρόλα αυτά διαθέτει μία σειρά από λειτουργίες που ωθούν προς έναν καλύτερο και πιο υγιεινό τρόπο ζωής. To Apple Watch σίγουρα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τα fitness bands, ωστόσο πολλοί users το βλέπουν ως μία πολύ καλή ευκαιρία που συνδυάζει τα πάντα! Χωρίς αμφιβολία, το Apple Watch είναι μία συσκευή που επηρεάζει ποικιλοτρόπως όλη την αγορά της mobile τεχνολογίας και ήδη τα πρώτα αποτελέσματα της δυναμικής του είναι ορατά.