Λίγες μέρες πριν την πρεμιέρα της υπηρεσίας Apple Music που έχει προγραμματιστεί για τις 30 Ιουνίου, η Google σε μία “επιθετική” κίνηση προσπαθεί να τραβήξει το ενδιαφέρον στη δική της streaming service. Και κάπως έτσι, το Google Play Music αποκτά τη δική του δωρεάν έκδοση (με διαφημίσεις), η οποία προσφέρει συγκεκριμένες λίστες σχεδιασμένες ώστε να “συντροφεύουν” κάθε ώρα της ημέρας σας.
Πρόκειται για μία δυνατότητα που είχε δοθεί στους επί πληρωμή συνδρομητές της υπηρεσίας από την περσινή χρονιά μετά την εξαγορά του Songza, τώρα ωστόσο είναι διαθέσιμη για όλους τους χρήστες του Google Play Music στις ΗΠΑ και θα υποστηρίζεται στην έκδοση για web και σύντομα για Android και iOS.
Όσοι διαθέτουν συνδρομή, πέρα από την πρόσβαση στις λίστες, θα έχουν φυσικά extra δυνατότητες, όπως αποφυγή διαφημίσεων, offline μουσική, δημιουργία των δικών τους playlists κ.ά.
Ο χώρος των υπηρεσιών streaming music αποκτά ολοένα και περισσότερο ανταγωνισμό τελευταία και φαίνεται πως το επόμενο διάστημα αυτός θα συνεχίσει να είναι έντονος με μεγάλους “παίκτες” να κυκλώνουν την αγορά.