18.6 C
Athens
Δευτέρα, 29 Απριλίου, 2024
More

    Η HP Indigo και η The Hershey Company ζωντανεύουν τις γυναικείες ιστορίες, μέσω μιας σοκολάτας

    Η The Hershey Company εκμεταλλεύεται τη δύναμη της ψηφιακής εκτύπωσης για να μετατρέψει την εμβληματική συσκευασία σοκολάτας της σε μια γιορτή για τις γυναίκες. Η καμπάνια #HerShe, η οποία βρίσκεται τώρα στον τρίτο χρόνο κυκλοφορίας της, και συμπίπτει με την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, χρησιμοποιεί τη συσκευασία της σοκολάτας γάλακτος της Hershey για να προωθήσει και να τιμήσει τα γυναικεία ταλέντα σε όλο τον κόσμο.

    Ξεκινώντας για πρώτη φορά την καμπάνια το 2020, η Hershey συνεργάστηκε με την HP Indigo και χρησιμοποίησε ένα εξαιρετικά παραγωγικό, οικονομικά αποδοτικό τρόπο εκτύπωσης, το HP Indigo 20000, από την βραζιλιάνικη εταιρεία παροχής υπηρεσιών εκτύπωσης Camargo Cia de Embalagens Ltda, για να δημιουργήσει 320.000 περιορισμένες μπάρες σοκολάτας #HerShe.

    Η εκστρατεία, η οποία παρουσίαζε έργα τέχνης για να γιορτάσει το ταλέντο γυναικών μουσικών, εικονογράφων, φωτογράφων και ποιητών σε όλη τη Βραζιλία, γνώρισε τεράστια επιτυχία. Στη Βραζιλία, η παράλληλη καμπάνια στα social media έφτασε κοντά στα 2 δισεκατομμύρια εμφανίσεις.

    Η The Hershey Company εκμεταλλεύεται τη δύναμη της ψηφιακής εκτύπωσης για να μετατρέψει την εμβληματική συσκευασία σοκολάτας της σε μια γιορτή για τις γυναίκες. Η καμπάνια #HerShe, η οποία βρίσκεται τώρα στον τρίτο χρόνο κυκλοφορίας της, και συμπίπτει με την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, χρησιμοποιεί τη συσκευασία της σοκολάτας γάλακτος της Hershey για να προωθήσει και να τιμήσει τα γυναικεία ταλέντα σε όλο τον κόσμο.

    Ξεκινώντας για πρώτη φορά την καμπάνια το 2020, η Hershey συνεργάστηκε με την HP Indigo και χρησιμοποίησε ένα εξαιρετικά παραγωγικό, οικονομικά αποδοτικό τρόπο εκτύπωσης, το HP Indigo 20000, από την βραζιλιάνικη εταιρεία παροχής υπηρεσιών εκτύπωσης Camargo Cia de Embalagens Ltda, για να δημιουργήσει 320.000 περιορισμένες μπάρες σοκολάτας #HerShe.

    Η εκστρατεία, η οποία παρουσίαζε έργα τέχνης για να γιορτάσει το ταλέντο γυναικών μουσικών, εικονογράφων, φωτογράφων και ποιητών σε όλη τη Βραζιλία, γνώρισε τεράστια επιτυχία. Στη Βραζιλία, η παράλληλη καμπάνια στα social media έφτασε κοντά στα 2 δισεκατομμύρια εμφανίσεις.

    Διαβάστε επίσης:

    HUAWEI: Γιορτάζουμε την Ημέρα της Γυναίκας με μοναδικές προσφορές και ασυναγώνιστα προϊόντα!

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles