21.8 C
Athens
Σάββατο, 13 Απριλίου, 2024
More

    Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Advanced Digital Marketing Strategy Course της Knowcrunch

    Η Knowcrunch διοργάνωσε, στις 5 & 6 Φεβρουαρίου, ένα διήμερο course με θέμα Advanced Digital Marketing Strategy”, και ομιλητές τους Τόλης Αϊβαλής (CEO, Knowcrunch) και Νίκο Ξυδά (CEO, Humble).

    Οι θέσεις στο course έγιναν sold-out από τις δύο πρώτες εβδομάδες ανακοίνωσής του. Οι συμμετέχοντες που το παρακολούθησαν ήταν 136 επαγγελματίες από τον χώρο της διαφήμισης και των media.

    Την πρώτη ημέρα του course, ο Τόλης Αϊβαλής ανέλυσε και παρουσίασε μέσω tools το πώς δημιουργείς μια digital marketing στρατηγική πάνω σε ένα funnel. Παρουσίασε, επίσης, όλες τις digital marketing τακτικές πάνω στο funnel, αλλά και τα metrics και τα rates (%) που πρέπει να μετράει και να υπολογίζει ένας marketer όταν εφαρμόζει μία στρατηγική σε funnel.

    Τη δεύτερη μέρα του course, o Νίκος Ξυδάς, παρουσίασε παραδείγματα από μεγάλες και αξιόλογες performance καμπάνιες. Ανέλυσε τις τακτικές και τη στόχευση που είχε η κάθε μία, όπως επίσης και τα best and bad creatives που χρησιμοποιήθηκαν και το πώς όλα αυτά επηρέασαν τα τελικά αποτελέσματα της εκάστοτε καμπάνιας.

    Δείτε εδώ το οπτικοακουστικό υλικό και από τις 2 ημέρες:

    Η Knowcrunch ανακοίνωσε ότι μέσα στη χρονιά θα υπάρξουν και άλλα advanced courses για διαφορετικές θεματικές του digital marketing.

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles