23.5 C
Athens
Σάββατο, 13 Απριλίου, 2024
More

    MWC 2023: Φανταστείτε με την βοήθεια της Ericsson ποια τα οφέλη της τεχνολογίας Live Teledrive

    Πως θα σας φαινόταν ενώ είστε έτοιμοι να αποχωρήσετε για έναν προορισμό σας ξαφνικά έρχεται μπροστά σας ένα ηλεκτρικό όχημα και απλώς επιβιβάζεστε για να το οδηγήσετε; Θα συμφωνήσουμε πως ακούγεται εντελώς τρελό, όμως πιστέψτε μας ότι σύντομα θα γίνει πραγματικότητα, χάρη στην Ericsson, την Deutsche Telekom (DT) και την Teledriving Company Vay που περιγράφουν την απομακρυσμένη οδήγηση 5G. Αυτή η ιδέα πρόκειται να γίνει ένα από τα βασικά σημεία στο MWC 2023 στη Βαρκελώνη.

    Άραγε πως λειτουργεί και στην πράξη αυτή η νέα τεχνολογία;

    Ο πελάτης αναλαμβάνει τον έλεγχο του οχήματος, αλλά στην πραγματικότητα, θα το οδηγεί εξ αποστάσεως ένας επαγγελματικά εκπαιδευμένος τηλεοδηγός από ένα κέντρο τηλεοδήγησης. Η Teledriving Company Vay λειτουργεί με περιττά δίκτυα κινητής τηλεφωνίας και χρησιμοποιείται για την καταπολέμηση προβλημάτων δικτύου. Εάν μια σύνδεση δικτύου είναι ανεπαρκής, μπορείτε να βασιστείτε στο σήμα μέσω άλλου δικτύου.

     

    Tα πάντα βασίζονται στο πρότυπο L4S (Low Latency Low Loss Scalable), μια τεχνολογία για εφαρμογές υψηλής ποιότητας, κρίσιμες για την καθυστέρηση. Επιτρέπει σταθερή χαμηλή καθυστέρηση σε δύσκολες συνθήκες “όπως η συμφόρηση δικτύου”, ανέφερε η Ericsson στο blog της . Το L4S αποτελεί μέρος των δυνατοτήτων Time-Critical Communication της Ericsson.

    Ο Thomas von der Ohe, συνιδρυτής και διευθύνων Σύμβουλος της Vay, λέει:

    “Το L4S μπορεί να φέρει θεμελιώδεις βελτιώσεις στην τεχνολογία τηλεκίνησης της Vay. Αυτή η δυνατότητα καθιστά δυνατό τον εντοπισμό της συμφόρησης δικτύου εκ των προτέρων, τη σταθεροποίηση της καθυστέρησης και την αποφυγή απώλειας πακέτων. Το κύριο πλεονέκτημα του L4S είναι η βελτίωση της χρήσης της χωρητικότητας του δικτύου και συνεπώς η διατήρηση της ποιότητας μετάδοσης δεδομένων μόνιμα στο καλύτερο δυνατό επίπεδο – μειώνοντας παράλληλα το επίπεδο πλεονασμού του δικτύου. Επιπλέον, μειώνοντας τον αριθμό των δικτύων που απαιτούνται ανά αυτοκίνητο, μπορούμε να μειώσουμε το κόστος αυξάνοντας παράλληλα την κάλυψη της περιοχής εξυπηρέτησης, επίσης σε περισσότερες αγροτικές περιοχές. Αυτό φέρνει τη Vay ένα βήμα πιο κοντά στον στόχο της για μια βιώσιμη υπηρεσία μετακίνησης από πόρτα σε πόρτα σε μεγάλη κλίμακα”.

    Ο Kaniz Mahdi, SVP Technology Architecture & Innovation, Deutsche Telekom, μιλώντας για την υπηρεσία κινητικότητας χωρίς οδηγό λέει ότι:

    “Η επίδειξη των πλεονεκτημάτων της ποιότητας εμπειρίας του L4S για την τεχνολογία τηλεοδήγησης της Vay μας φέρνει πιο κοντά στην εποχή των υπηρεσιών μετακίνησης χωρίς οδηγό σε κλίμακα. Το L4S, ο διαχωρισμός δικτύου και άλλες προηγμένες λειτουργίες στην εργαλειοθήκη 5G θα διαδραματίσουν κρίσιμο ρόλο στην παροχή νέων και καινοτόμων υπηρεσιών για καταναλωτές και επιχειρήσεις”.

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles