Νωρίτερα η Apple ανακοίνωσε Product Red εκδόσεις των iPhone 7 και iPhone 7 Plus. Τι εκπροσωπεί όμως αυτό το ξεχωριστό προϊοντικό brand και τι “κρύβει” πίσω από το κόκκινο χρώμα των gadgets που έχει κατά καιρούς λανσάρει. (θυμάστε παλαιότερα και ένα Product Red iPod;).
Όλα ξεκίνησαν το 2006, όταν ένας από τους πολύ σημαντικούς καλλιτέχνες της εποχής, ο frontman των U2, Bono, μαζί με τον Bobby Shriver, ανηψιό του John F. Kennedy, δικηγόρο και ακτιβιστή, ίδρυσαν μία μη κερδοσκοπική οργάνωση. Ονομάζεται (RED) και σκοπός της είναι η καταπολέμηση του AIDS σε όλο τον κόσμο.
Θεραπείες που σώζουν ζωές για τον HIV μπορεί να κοστίζουν μόλις 30 σεντς την ημέρα, κι όμως υπάρχουν ασθενείς που δεν μπορούν να τα δώσουν. Ο οργανισμός (RED) αναλαμβάνει αυτό το ρόλο. Σε συνεργασία με πολλά διάσημα brands ανά τον κόσμο, κυκλοφορούν “κόκκινα” προϊόντα, τα Product Red, το 50% των εσόδων των οποίων πηγαίνουν στο The Global Fund έναν οργανισμό που λαμβάνει και διανέμει τα κεφάλαια από το (RED) και άλλες παρόμοιες οργανώσεις, υποστηρίζοντας μεταξύ άλλων τη θεραπεία του HIV, της φυματίωσης και της ελονοσίας.
Διαχειρίζεται 4 δισ. δολάρια το χρόνο και συνεργάζεται με ειδικούς σε 140 χώρες, ενώ τα χρήματα του (RED) στοχεύουν στην εξάλειψη του AIDS από τον πλανήτη μας.
Την επόμενη φορά που θα επιθυμείτε να αγοράσετε ένα λευκό, μαύρο ή ροζ iPhone, σκεφτείτε ότι τώρα έχετε την επιλογή και του κόκκινου και ο σκοπός είναι “ιερός”. Άλλωστε είναι σε κάθε περίπτωση μία πανέμορφη πρόταση.
https://www.youtube.com/watch?v=HaceGyczP9c
Δείτε στο red.org περισσότερα για τον οργανισμό