Μία μικρή “παρωδία” των παρουσιάσεων της Apple είδαμε από την Google και την Nestle στη διαφήμιση του Android KitKat και τώρα, καθώς πλησιάζει η μέρα της ανακοίνωσης των νέων προτάσεων της αμερικανικής εταιρείας, έχουμε ένα νέο χιουμοριστικό video που σατιρίζει τον τρόπο που τα στελέχη της Apple παρουσιάζουν τα νέα τους προϊόντα.
Η “διαφήμιση“, στην ουσία, σατιρίζει τις αλλαγές από το iPhone 5 στο iPhone 5S, σημειώνοντας πως το γράμμα S προέρχεται από το... Same, ενώ στην περίπτωση του iPhone 5C το γράμμα C από το… Cheap.
Με αρκετό χιούμορ στο video ακούμε, μεταξύ άλλων, την ατάκα: “Για να δημιουργήσουμε το νέο iPhone ξεκινήσαμε από ένα design που αγαπήσαμε και έπειτα… σταματήσαμε εκεί”.
Για τα υπόλοιπα δείτε ολόκληρη την διαφήμιση-παρωδία παρακάτω.