20.6 C
Athens
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024
More

    Πτωτικά τα αποτελέσματα της Wind

    Στο δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον της Ελλάδας και τον έντονο ανταγωνισμό αποδίδει η διοίκηση της Wind Ελλάς τη μείωση όλων των βασικών οικονομικών μεγεθών της κατά το β’ τρίμηνο. Η πτώση κατά 27,5% των εσόδων και κατά 52,4% του προσαρμοσμένου EBITDA ήταν μάλλον αναμενόμενη δεδομένου ότι η Wind είχε γνωστοποιήσει στις αρχές Ιουνίου τα βασικά μεγέθη για το δίμηνο Απριλίου – Μαϊου, όμως, προκάλεσε αίσθηση οι υψηλές λειτουργικές ζημίες που έφθασαν στα 942,5 εκατ. ευρώ (έναντι 19,1 εκατ. ευρώ το β’ τρίμηνο του 2009). Αιτία ήταν η λογιστική διαγραφή υπεραξιών, οι οποίες, μεταξύ άλλων, προέκυψαν από τις εξαγορές των Q Telecom και Tellas, κίνηση που υποστηρίζεται ότι ήταν υποχρεωτική λόγω και της νέας διαδικασίας αναδιάρθρωσης των δανειακών υποχρεώσεων της Wind Ελλάς. Σημειωτέον πως σε επίπεδο εξαμήνου οι λειτουργικές ζημίες ανήλθαν στα 956,5 εκατ. ευρώ.
    Όσον αφορά στα υπόλοιπα οικονομικά μεγέθη της Wind Ελλάς, τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 202,3 εκατ. ευρώ (-27,5%). Όσον αφορά τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ήταν αρνητικά κατά 876,5 εκατ. ευρώ στο β’ τρίμηνο, λόγω της λογιστικής διαγραφής υπεραξιών. Χωρίς τη διαγραφή, τα προσαρμοσμένα EBITDA ήταν στα 39,1 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 52,4% σε σχέση με το β’ τρίμηνο του 2009. Η διοίκηση αποδίδει την πτώση στον έντονο ανταγωνισμό στην αγορά, κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2010, που συνοδεύτηκε από επιθετικές κινήσεις απόκτησης νέων συνδέσεων και ιδιαίτερα αυξημένων επιδοτήσεων και προσφορών. Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τα μέτρα λιτότητας, τις μειώσεις στα τέλη τερματισμού και την αύξηση ΦΠΑ, οδήγησαν, σύμφωνα με την επιχείρηση, σε σημαντική πτώση της αγοράς κινητής στην Ελλάδα, η οποία εκτιμάται από την εταιρεία στο –18%.
    Τα καλά νέα προέρχονται πάντως από τη μείωση των δαπανών κατά 15,6% το β’ τρίμηνο στα 156,4 εκατ. ευρώ, ενώ θετική χαρακτηρίζεται και η πορεία της εταιρείας στην αγορά σταθερής τηλεφωνίας και Internet, καθώς απέκτησε το 21% των συνολικών νέων συνδέσεων LLU, προσθέτοντας 21.000 νέες γραμμές LLU στην πελατειακή της βάση, παρουσιάζοντας αύξηση 33% αύξηση σε νέες συνδέσεις σε σχέση με το α’ τρίμηνο. Τα δε έσοδα από συνδέσεις LLU σημείωσαν ετήσια αύξηση κατά 18% φτάνοντας τα 21,1 εκατ.ευρώ, με τον συνολικό αριθμό πελατών σταθερής τηλεφωνίας να διαμορφώνεται στις 552.000 με τους LLU πελάτες να ανέρχονται σε 233.000.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles