19.8 C
Athens
Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024
More

    Tricks για φθηνά αεροπορικά εισιτήρια: Τι ισχύει για το Incognito Mode;

    Ο χρόνος που αφιερώνετε για να βρείτε φθηνά αεροπορικά εισιτήρια, αποτελεί δυστυχώς το στρεσογόνο μέρος των χαλαρωτικών διακοπών. Το Διαδίκτυο είναι γεμάτο συμβουλές και κόλπα για το πώς να εξασφαλίσετε την πιο φθηνή πτήση. Ένα από τα ευρέως διαδεδομένα “κόλπα” είναι να χρησιμοποιείτε το incognito mode κατά την αναζήτηση των πτήσεών σας, προκειμένου να βρείτε ένα φθηνότερο εισιτήριο. Παρά το γεγονός ότι πολλοί το πιστεύουν, είναι ένας τεράστιος μύθος!

    Ο Scott Keyes, CEO της Going, σε συνέντευξή του στο Gizmodo, ανέφερε ότι αναζητά φθηνά αεροπορικά εισιτήρια σχεδόν καθημερινά από το 2013, οπότε θα το ήξερε αν το κόλπο δούλευε. Ο μύθος πηγάζει από τη χρήση cookies, το σημαντικότερο εργαλείο που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να παρακολουθούν τις κινήσεις σας στο Διαδίκτυο. Πολλοί πιστεύουν ότι οι αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποιούν cookies για να παρακολουθήσουν την αναζήτηση για πτήσεις, και όταν αντιληφθούν ότι πραγματικά θέλετε μια συγκεκριμένη πτήση, αυξάνουν την τιμή. Αυτός όμως δεν είναι ο τρόπος που καθορίζονται οι τιμές των πτήσεων.

    Για παράδειγμα, αν ψάξετε στη Google τζιν “Levi’s”, η εταιρεία μπορεί να σας στείλει κάποιες διαφημίσεις ή ακόμα και κάποιες εκπτώσεις, για να σας μετατρέψει σε αγοραστή. Αλλά σίγουρα η Levi’s δε θα αυξήσει την τιμή για εσάς προσωπικά. Με τα τζιν, όπως και με τις πτήσεις, οι εταιρείες προσπαθούν να μετατρέψουν το ενδιαφέρον σας σε χρήματα.

    Οι οικονομολόγοι από το Πανεπιστήμιο του Μπέρκλεϊ, το Πανεπιστήμιο του Γέιλ και το Πανεπιστήμιο του Σικάγο πρόσφατα μελέτησαν τους αλγόριθμους τιμολόγησης μιας μεγάλης αμερικανικής αεροπορικής εταιρείας. Η μελέτη έδειξε ότι ο συνολικός αριθμός κρατήσεων για μια συγκεκριμένη πτήση επηρεάζει την τιμή, αλλά το προσωπικό σας ενδιαφέρον δεν έχει καμία επίδραση. Πράγματι, η μελέτη έδειξε ότι οι τιμές των πτήσεων άλλων αεροπορικών εταιρειών δεν επηρεάζουν επίσης τους αλγόριθμους τιμολόγησης.

    Παράλληλα, το Consumer Reports μελέτησε αυτόν τον μύθο, πραγματοποιώντας 372 αναζητήσεις πτήσεων σε έναν incognito browser και σε έναν κανονικό. Στην πρώτη περίπτωση προέκυψε μια φθηνότερη πτήση περίπου στο 7% του χρόνου, αλλά επίσης έδινε και μια πιο ακριβή πτήση στο 5% του χρόνου. Στο 88% του χρόνου, η τιμή της πτήσης ήταν ακριβώς ίδια, ανεξαρτήτως των cookies. Επομένως, δεν υπάρχουν καταλυτικά στοιχεία ότι τα cookies καθιστούν τις πτήσεις πιο ακριβές.

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    εισάγετε το σχόλιό σας!
    παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles