22 C
Athens
Δευτέρα, 29 Απριλίου, 2024
More

    Elon Musk: Απώλειες 50% στα διαφημιστικά έσοδα του Twitter

    Σίγουρα οι τελευταίοι μήνες δεν ήταν και οι καλύτεροι που έχει δει το Twitter στην ιστορία του. Μετά από το “θρίλερ” που εκτυλίχθηκε κατά την εξαγορά του από τον Elon Musk, το δημοφιλές μέσο έχει χάσει μέρος της δημοτικότητάς του, ενώ ταυτόχρονα δέχεται σημαντικό ανταγωνισμό από το νέο Instagram Threads της Meta.

    Όπως έγινε πρόσφατα γνωστό, το Twitter εξακολουθεί να ξοδεύει περισσότερα χρήματα από όσα βγάζει. Ο δισεκατομμυριούχος Musk έγραψε στο Twitter ότι η εταιρεία υποφέρει από το συνεχιζόμενο πρόβλημα ταμειακών ροών με αρνητικό πρόσημο, λόγω της πτώσης του 50% περίπου των διαφημιστικών εσόδων και του μεγάλου χρέους που την επιβαρύνει. «Πρέπει να επιτύχουμε θετικές ταμειακές ροές, προτού ασχοληθούμε με οτιδήποτε άλλο», δήλωσε ο Musk.

    Η παραδοχή του προβλήματος έγινε την ίδια εβδομάδα που το Twitter άρχισε να πληρώνει ορισμένους δημιουργούς περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένης μιας ομάδας με ακροδεξιές επιρροές. Ο Musk ισχυρίστηκε ότι σχεδόν όλοι οι διαφημιστές που είχαν εγκαταλείψει την πλατφόρμα μετά την εξαγορά του Οκτωβρίου είχαν «είτε επιστρέψει» είτε «είπαν ότι θα επιστρέψουν».

    Σύμφωνα με εκτίμηση της εταιρείας ερευνών Sensor Tower που μοιράστηκε με το Bloomberg, οι διαφημιστικές δαπάνες μειώθηκαν κατά 89% στα 7,6 εκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια δύο μηνών.

    Σύμφωνα με το Reuters, το Twitter έχει ετήσιες πληρωμές τόκων περίπου 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων λόγω του χρέους που ανέλαβε η εταιρεία όταν ο Musk την εξαγόρασε για 44 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτό είναι το τελευταίο σημάδι ότι τα επιθετικά μέτρα μείωσης του κόστους που έλαβε ο Musk τον τελευταίο χρόνο δεν ήταν αρκετά για να θέσουν την εταιρεία σε σταθερή οικονομική βάση.

    Διαβάστε επίσης:

    Εμμονή με τα smartphones έπαθε… γορίλας – Απαγορεύτηκαν τα videos σε ζωολογικό

    Ελένη Σαραντάκη
    Ελένη Σαραντάκη
    Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.

    Related Articles

    Stay Connected

    45,800ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    6,126ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
    14,900ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής


    Latest Articles